אור לוי מבית הספר הבילויים במקום הראשון בתחרות הנואם הצעיר המחוזית
דובר המושבה. אחרי ששתי תלמידות חטיבת ביניים זכו במקומות השני והשלישי בתחרות לשכבות הגיל שלהם, הצלחה לדוברי גדרה גם בקרב שכבת גילאי בית הספר היסודי.
נאור לוי, תלמיד כיתה ו1 מבית הספר הבילויים זכה השבוע במקום הראשון לאחר שהפליא בנאומו בתחרות הנואם הצעיר ברמה המחוזית וייצג את המחוז כולו בתחרות הארצית שתיערך בקרוב.
תחרות הנואם הצעיר נערכת מזה שנים בכל שנה בהובלת מועדון רוטרי הבילויים.
כל הכבוד!

עטרה משולם וירדן קליין שכבר חזרו לגדרה עם גביעים לפני ימים אחדים

גדרה היום חדשות המושבה גדרה

