דף הבית > קהילה > נוער > במקום הראשון
נאור לוי דובר המושבה

במקום הראשון

אור לוי מבית הספר הבילויים במקום הראשון בתחרות הנואם הצעיר המחוזית

דובר המושבה. אחרי ששתי תלמידות חטיבת ביניים זכו במקומות השני והשלישי בתחרות לשכבות הגיל שלהם, הצלחה לדוברי גדרה גם בקרב שכבת גילאי בית הספר היסודי.

נאור לוי, תלמיד כיתה ו1 מבית הספר הבילויים זכה השבוע במקום הראשון לאחר שהפליא בנאומו בתחרות הנואם הצעיר ברמה המחוזית וייצג את המחוז כולו בתחרות הארצית שתיערך בקרוב.

תחרות הנואם הצעיר נערכת מזה שנים בכל שנה בהובלת מועדון רוטרי הבילויים.

כל הכבוד!

דוברות המושבה

עטרה משולם וירדן קליין שכבר חזרו לגדרה עם גביעים לפני ימים אחדים

 

זכויות יוצרים
המספר האדום
100 אחוז דיוק

בדוק גם...

להיות שבילסט

להיות שביליסט

ערב של סיפורים וחוויות מטיולים לאורך שביל ישראל יתקיים במרכז אופק לא צריך ללכת 1,000 …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

שינוי גודל גופנים