דף הבית > תשתיות > צ’יק צ’ק אמפי
צ'יק צ'ק אמפי

צ’יק צ’ק אמפי

בתוך ארבעה חודשים מתחילת העבודות ועוד לפני קבלת כל האישורים – האמפי נחנך

תיאטרון גדרה, המכונה אמפי גדרה, נחנך ביום ראשון השבוע ועל הבמה כבר הספיק לעמוד ראש המועצה ולהתהדר מול הילדים הקשובים שהגיעו למסיבת סיום בית הספר על הפגישה אליה זומן בלשכת השר בן גביר ועל כך שרמת הפשיעה בגדרה שהוצגה בפגישה כה נמוכה ולכן לא תקום כאן תחנת משטרה.

הקמת התיאטרון עצמו בגדרה בוצעה בפרק זמן שיא במונחים של פרויקטי תשתית בגדרה, בתוך פחות מארבעה חודשים, זאת על מנת להספיק ולחנוך את המקום עוד לפני הבחירות הקרבות ולהספיק להשתמש בבמת התיאטרון לכמה שיותר מופעים ונאומים.

אז איך בונים וגם מקבלים אישורים בארבעה חודשים?

התושבים שהגיעו למקום ושחלקם נאבקים במוסדות התכנון העירוניים חודשים ושנים ארוכות בכדי לקבל טופס 4 לאישור הכניסה לבית שבנו בודאי ישמחו (או שלא) לשמוע איך מקצרים את ההליכים אם רק רוצים.

אחד הצעדים שתרם לקיצור ההליכים הוא חניכת המקום ללא אישורים של הרשות לכיבוי והצלה הנדרשת לחוות דעתה על בטיחות מקומות מסוג זה גם בשלב התכנון וגם בשלב הביקורת הסופית לפני פתיחתו לציבור.

עוד תמהים תושבים המגיעים למקום משכונת גולדה מאיר הנמצאת בהליכי הסדרת תשתיות שלב ב’ מזה חודשים ארוכים מאוד, הרבה לפני שהחלו העבודות להקמת האמפי. נראה שגם בגדרה כאשר ממקדים מאמץ ניתן להשלים פרויקטים בזמן קצר.

ללא תוספת חניות

האמפי, אשר על פי פרסום המועצה אמור להכיל 1100 מקומות ישיבה בטריבונות מסתמך על מגרש החניה בכניסה לעמק הנשר, אשר לרגל החניכה נסלל אך מבלי להרחיב את כמות הרכבים שחנתה במקום כאשר היתה חניית כורכר בלבד.

רק באמפי

כדי להספיק ולשבת על הטריבונות באמפי גדרה נדחו לפחות חלק ממסיבות הסיום של בתי הספר עד למועד פתיחתו של המקום. המועצה הכתיבה לבתי הספר את מיקום מסיבת הסיום מבלי לאפשר בחירת מיקום חופשית שתאפשר גמישות מועד וודאות על עיתוי המסיבה תוך עדכונים בהתראה קצרה מאוד להורים ולתלמידים על שינוי מועד מסיבות הסיום בבית הספר. 

עוד השבוע יישבו באמפי ויאזינו לנאומי הברכות מאות רבות של הורים למסיימי כיתות ו’ ומסיימי כיתות י”ב ומשתתפי טקס האוסקרים המסורתי של ‘מכבי צעיר’.

תתחדשו.

לפני ארבעה חודשים בלבד. אם רק רוצים – אפשר
זכויות יוצרים
המספר האדום

בדוק גם...

הזמנה לטקס יום השואה 2024

טקס יום השואה

טקס יום השואה יישובי בסימן גבורה-תקווה-תקומה יתקיים ביום ראשון הקרוב באולם הספורט של בית הספר …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

שינוי גודל גופנים