דף הבית > חי מהשטח > משל הקרטוניה
קרטוניה בלב גדרה

משל הקרטוניה

על תושב אחד ומלחמתו בעמדת קרטונים אחת עקשנית

בסמוך לכל מתחם מסחרי ברחבי המושבה מוצבות קרטוניות, אותן עמדות קרטונים אליהן מפנים הסוחרים את האריזות הרבות המצטברות לאורך ימי המסחר במקום.

במרבית המתחמים המסחריים ממוקמות העמדות לצידי המתחמים או מאחורי המבנים ולא בחזית הרחוב. לא כך במתחם המסחרי של שכונת לב גדרה ברחוב דרך הפרחים שבה מוצבת הקרטוניה בחזית הרחוב המרכזי של השכונה באופן המכער ומלכלך את המרחב הציבורי ויש האומרים שאפילו באופן המנוגד לתקנות המכתיבות במפורש על הצבת עמדות אלו שלא בחזית הרחוב.

קרטוניה בהמתנה. עמדת הקרטונים המדוברת ברחוב דרך הפרחים, לפני ימים אחדים

מאבק פרטי על המרחב הציבורי

למרות שהעמדה במקום עומדת שנים ומרבית תושבי השכונה התרגלו אליה, החליט תושב הרחוב אלי אזולאי להיאבק בקרטוניה כדי להזיזה מהנוף הקבוע בחזית הרחוב אל מקום נסתר ומתאים יותר.

אזולאי פנה מספר רב של פעמים, לאורך שנה וחצי, אל הרשות המקומית ואף אל חבר המועצה ציון ידעי שאף הבטיח לו פומבית לפני שבועות ארוכים שיטפל בהזזת המתקן למקום מתאים.

עד כה, למרות הבטחות חוזרות ונשנות הקרטוניה עדיין במקומה.

מתחילים להתייאש. בשכונת גולדה שוקלים להפעיל שירותים בסיסיים עצמאיים במקום לשלם ארנונה

בגולדה יעברו לניהול עצמי?

הפרטים סביב מאבקו האישי של אזולאי מתפרסמים על רקע מאבקם הציבורי של תושבי שכונת גולדה מאיר כולם, אשר נאבקים עבור שירותים עוד יותר בסיסיים בשכונתם החדשה שבה חסרים לטענתם שירותי ניקיון, תאורה, ביטחון ועוד.

האם במאבק הסימבולי של התושב אזולאי תגבר עקשנותו של התושב לקבל את המגיע לו או תדבק הקרטוניה למקומה ויגבר הקושי הבלתי מוסבר לקיים את ההבטחות להזזתה על ההיגיון?

נמשיך לעקוב

זכויות יוצרים

בדוק גם...

שישי במושבה

שישי בבוקר זה גדרה

גם הבוקר – רחוב הבילויים קורא לכם, יקב כהנוב פתוח גם הבוקר, כבכל יום שישי, …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

שינוי גודל גופנים