דף הבית > מבצע חרבות ברזל > מפנקים את המפנקים
ערב פודטראק

מפנקים את המפנקים

ערב מרגש של הודיה וגיבוש התקיים אמש בבית משפחת חג’אג’ בגדרה

ערב מתנדבים. למעלה ממאה מתנדבות ומתנדבים תושבי גדרה, אשר מפעילים ערב ערב את הפודטראק של קהילת גדרה שהוקם ביוזמת שלום אזרד וסהר פינטו, התכנסו לערב גיבוש ותודה בביתם של כרמית ואבינועם חג’אג’, מהמתנדבים הבולטים בקהילת הפודטראק.

יום לאחר שפרצה המלחמה הקימו סהר פינטו ושלום אזרד את חמ”ל “כיפת ברזל קהילתית”, אשר היווה את הפלטפורמה המרכזית ביישוב לפעילויות קהילתיות למען החיילים, למען המפונים ולמען תושבי גדרה.

גולת הכותרת של הפעילות היא “הפוד טראק” של קהילת גדרה, שהגיע כבר ל48 יחידות והאכיל למעלה מ25,000 חיילים וחיילות בכל רחבי הארץ. רבים מהמשתתפים לא הכירו בעבר זה את זה, והפעילות המשותפת היא זו שגיבשה אותם לקבוצה חמה ופעילה.  אחד המשתתפים בערב סיפר על ההתנדבות ליל קודם בנירים, על התודות של החיילים שהתרגשו מכך שגם למעלה משלושה חודשים לאחר תחילת המלחמה העורף מגיע לחזק את החיילים בחזית.

“איזו קהילה מדהימה”

שלום אזרד ברך את המשתתפים:

“אני גאה להיות גדרתי, איזו קהילה מדהימה, אין דברים כאלה. איזה מתנדבים, איזה כח נתינה יש לכם. זה מדהים ומחם את הלב. וחובה עלינו להמשיך את זה הלאה פה בגדרה. תודה לידידי סהר פינטו שיצר את הפלטפורמה הזאתי, תודה להראל דוד, לאליאב מזגני, דורית בן בוחר, תומר אהרון, מלי לוי ומיטל זוהר גבע, שבלעדיכם לא היתה יכולה לצאת כזו בחישה טובה של עוגה.”

בסיכום הערב הודה סהר פינטו למתנדבות ולמתנדבים:

“הערב הזה התכנסנו להגיד לכם תודה. שלום ואני יצרנו את התשתית אבל מי שיצק תוכן אמיתי זה אתם, זו הפעילות, זו ההתנדבות שלכם. יצרנו יחד קהילה שהכוח שלה הוא הרבה יותר גדול מכולנו, כל אחד שהצטרף הביא את עצמו פנימה והוסיף עוד תבלין למעדן הזה. במקרה הזה באמת השלם עולה על סך חלקיו.

בעקבות המלחמה ראינו את היופי של עם ישראל ושל הקהילה של גדרה. היו הרבה פרויקטים יפים. החכמה היא לא לעשות פרויקט חד פעמי, החכמה והכח זה ההמשכיות, כפי שהחיילים אמרו שגם לאחר שלושה חודשים העורף בא, מחזק, עושה ומפרגן.”

ערב פודטראק

כח הנתינה. סהר פינטו, שלום אזרד, אוראל אידו ודורית בן בוחר בערב המתנדבים

ערב פודטראק

כח להמשיך. ערב מתנדבי פודטראק גדרה (צילום: תום כתום)

לא רק פודטראק

לצד מתנדבי הפודטראק לא שכח פינטו לפרגן גם לפרויקטים נוספים והזכיר את פרויקט המבשלות, פרויקט העוגות ופרויקטים נוספים של קהילת גדרה.

לא שוכחים לרגע את החטופים

בסיום הערב הפריחו שלום אזרד סהר פינטו ומיטל זוהר גבע, המרכזת את פרויקט הפוד טראק, בלונים בדמות המספר 136, בתפילה לשובם של החטופות והחטופים. היה ערב מרגש!

ערב פודטראק

לא שוכחים את החטופים. בלוני 136 החטופים
זכויות יוצרים
המספר האדום

בדוק גם...

ארבעת בוגרי רמון בפינת ההנצחה

פינת ההנצחה

תיכון רמון חנך את פינת ההנצחה לזכר בוגריו שנפלו חלל ונרצחו בפעולות האיבה וקיים אירועי …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

שינוי גודל גופנים