דף הבית > חי מהשטח > מעון גמילה ייפתח בגדרה

מעון גמילה ייפתח בגדרה

מעון גמילה של ‘תקומה’ עתיד להיפתח בבית פרטי ברחוב החומה

מעון לגמילה, ככל הנראה למאבק בהתמכרות בסמים ואלכוהול, עתיד להיפתח בבית פרטי ברחוב החומה גוז’נסקי במושבה, כך על פי שלט שהונף על הבית הדו משפחתי במקום.

על פי אתר ‘תקומה’, אשר עבר לסטטוס ‘בהקמה’ לאחר שהונף השלט במקום וכבר לא ניתן ללמוד ממנו דבר, הארגון מטפל בהתמכרות בסמים, אלכוהול והתמכרויות.

מרכז גמילה במרכז המושבה. לוגו ‘תקומה’

עמותה לא רשומה?

מבירור ברשם העמותות אין עמותה מוכרת בשם ‘תקומה’ ולא ברור איך מתכננים מנהליה לפתוח את המקום בבית פרטי שבוודאי לא קיבל אישור לשימוש חורג כמקום ציבורי טיפולי.

השכנים במקום מודאגים מהשינוי הצפוי ברחוב אם וכאשר יארח המקום מתמכרים הנמצאים בטיפול ומאבק במחלתם ולא מתכוונים להתבונן מהצד בפתיחתו של המקום, השכנים מתכוונים לפנות למועצה ולוודא שלא תתאפשר פתיחת המקום ללא רישוי מתאים ופיקוח מלווה.

מרכז גמילה במרכז המושבה. שלט מרכז הגמילה על הבית הדו משפחתי ברחוב החומה. בשבוע שעבר

תושבי גדרה לא מאפשרים שינוי ציביון המרחב הציבורי

להבדיל, גם במקרה הקודם שבו החלה פעילות ציבורית בבית מגורים ברחוב גמליאל, התרעמו השכנים וגרמו למועצה שהמבנה היה בבעלותה לבטל את האישור שניתןן לישיבה הליטאית להפעיל כולל במקום. רק לאחר שהישיבה עברה לפעול במקלט במקום אחר במושבה והתרעמות התושבים שהתארגנו והגיעו לשיחה עם רא שהמועצה בנושא, הופסקה הפעילות של הישיבה במקום.

תושבי גדרה לא מאפשרים בקלות שינוי הציביון של המרחב הציבורי במושבה. פרשת הישיבה הליטאית

האם יש למקום רישיון?

לא ברור מי עומד מאחורי החברה/עמותה/ארגון תקומה אך ברור שבפרשה הזו צפויות עוד התפתחויות. נמשיך לעקוב ולעדכן.

רחוב החומה/גוז’נסקי הוא רחוב המקביל לרחוב הבילויים מצפון, נגיש בהליכה דרך שביל המחבר דרך בית הכנסת ישורון למקום והגישה אליו בנסיעה היא דרך שכונת שפירא.
זכויות יוצרים

בדוק גם...

קצים עם הנופלים

רצים לזכרם

חבריו לסיירת עורב של גיא שמחי ז”ל רצו את מרוץ הלילה של תל אביב יחד …

שינוי גודל גופנים