דף הבית > פוליטיקה > לנקרי עם הפנים לאופוזיציה
לנקרי בדרך לאופוזיציה

לנקרי עם הפנים לאופוזיציה

טליה לנקרי בהצהרת כוונות על הליכה לאופוזיציה למרות הצעה מפורטת לעמדות השפעה בקואליציה ומעדיפה לשבת באופוזיציה. בפוסט שפרסמה כתבה: “אומץ לא תוכל לקחת חלק בקואליציה”. בגדרתים מצרים על החלטה: “במקום לחבור לעשייה בקואליציה, למקרי חוברת לאופוזיציה יחד עם גמליאל”

בדרך לאופוזיציה. ב 19/3 ייכנס סהר פינטו לתפקידו כראש המועצה ולצידו ייכנסו לתפקידם חברי המועצה החדשים, שישה במספר מסיעות גדרתים, בונים עתיד ואומץ, לתפקידם כחברי מועצה.

לקראת הקמת המועצה החדשה מתקיימות בשבועות האחרונים שיחות לגיבוש קואליציה שתמונה כהנהלת המועצה ותקבל את הסמכויות הביצועיות להנחות את אגפי המועצה בתפקידהם השונים.

למרות שתוצאות הבחירות הן חד משמעיות ולפינטו שנבחר ברוב ברור יש קואליציה יציבה וחזקה של 6 חברי הגדרתים ו 2 חברי סיעת גשר שרצה לבחירות עם המלצה ברורה להצביע לראות לסהר פינטו, הציעו בגדרתים לטליה לנקרי להצטרף לקואליציה.

לנקרי בדרך לאופוזיציה

עם התקדמות השיחות מתברר כי טליה לנקרי, מי שהתמודדה בראש סיעת ‘אומץ’, לראשות המועצה המקומית גדרה ושרשימתה קיבלה 3 מנדטים בבחירות לחברות במועצה החליטה על הליכה לאופוזיציה.

לנקרי השיבה כי היא כלל לא מוכנה לקיים מו”מ, וכי היא נחושה ללכת לאופוזיציה, לצידו של יואל גמליאל.

לא ברור האם ההליכה לאופוזיציה היא על דעתם של כלל חברי סיעת אומץ, שכן לא אחת הצהירו חברי הסיעה כי לא יחברו לגמליאל.

בפוסט שפרסמה לפני ימים אחדים עדכנה כי נפגשה עם ראש המועצה המיועד לשיחה ברוח טובה אך החליטה ללכת לאופוזיציה בשל ‘הסיטואציה הפוליטית שנוצרה’.

תושבי ותושבות גדרה היקרים,

במסגרת ההבטחה לשקיפות מלאה מעדכנת כי

אתמול נפגשתי עם ראש המועצה הנכנס לשיחה שנסובה על עתיד המועצה ואפשרות של הצטרפות אומץ לקואליציה. הפגישה היתה עניינית וברוח טובה.

הבעתי בפני ראש המועצה את דאגתי העמוקה בדבר הסיטואציה הפוליטית שנוצרה ואת תפיסתי לגבי עתיד המושבה בדגש על מנהל תקין. ולכן עדכנתי שבשלב זה, לצערי, אומץ לא תוכל לקחת חלק בקואליציה שנוצרה.

וככל שנראה שפניה של המועצה החדשה באמת לשינוי, תוך כדי עמידה בהבטחות שניתנו מצד נבחרי הציבור למנהל תקין ויושרה, נשקול הצטרפותנו בהמשך.

חשוב לי לציין

*סיעת אומץ תעבוד עבורכם גם מעמדת האופוזיציה ותתן את קולה בשקיפות ובהגינות בנוגע להחלטות הקשורות לנעשה במושבה בצורה עניינית*

אנו נמשיך בשיטת שקיפות זו ככל שיידרש.

*גדרה לפני הכל!*

שלכם.

טליה

אופוזיציית גמליאל-לנקרי

בהחלטתה של לנקרי על הליכה לאופוזיציה היא מצטרפת למעשה ליואל גמליאל בניגוד להבטחות העקביות שלה לאורך הקמפיין שלא תתמוך בו.

החבירה למחנה אופוזיציוני אחד היא המשך לתיאום עמדות נרחב שניכר לאורך מערכת הבחירות בין קמפיין לנקרי לבין קמפיין גמליאל שניסו במקביל לשכנע את הציבור כי הצבעה ללנקרי תביא לסיבוב שני בין המועמדים השונים על ידי פרסום תוצאות סקרים מוטים שהיו רחוקים מאוד מהתוצאות הסופיות בבחירות בפועל.

הצענו שותפות לעשייה טובה למען גדרה

בתנועת הגדרתים לא מיהרו להגיב ופרסמו במוצאי השבת את הפרטים מאחורי הניסיונות להביא לאחדות במועצה לטובת הרחבת הקואליציה לטובת העשייה למען ציבור תושבי גדרה ובה הצעה נרחבת הכוללת תיקים ביצועיים לשלושת חברי המועצה מטעם ‘אומץ’.

הצעת פינטו ללנקרי כללה את תפקיד המשנה לראש המועצה ומחזיקת תיק הביטחון ללנקרי עצמה, וכן את תפקיד תיק הספורט לקובי אלפסי ותיק הרווחה והנגישות לחברת המועצה זוהר גווילי, לצד תפקידים משפיעים נוספים.

זה זמן אחדות! ❤️

במסגרת ההערכות להקמת הנהלה חדשה, הצענו לסיעת אומץ להיות שותפים לעשייה טובה למען גדרה.

העברנו הצעה נדיבה לשותפות בעשייה:

  • משנה לראש המועצה
  • תיק הביטחון
  • תיק הרווחה ונגישות
  • תיק הספורט
  • יו”ר ועדה למיגור אלימות
  • יו”ר ועדה למאבק בנגע הסמים
  • חבר/ה ועדת מכרזים
  • חבר/ה ועדת מל”ח
  • חבר/ה ועדת תכנון ובניה
  • נציג/ה בדירקטוריון מרכז אופק
  • חבר/ה בועדת איכות הסביבה
  • 3 חברי הנהלה (ו.כספים)

יו”ר סיעת אומץ הודיעה כי היא לא מוכנה לקיים מו”מ, ובמקום לחבור אלינו לעשיה בקואליציה הם בשלב זה חוברים לאופוזיציה, יחד עם יואל גמליאל.

נכון שיש לנו קואליציה יציבה גם כך!

יחד עם זאת אנחנו סבורים שיש לשים את הפוליטיקה בצד לארבע וחצי השנים הקרובות, וכי תושבי גדרה ראויים למנהיגות מחברת שבה כולם עובדים יחד למען גדרה!

שבוע טוב גדרה!

 

אתר הבחירות של פינטו

“הצענו לסיעת אומץ להיות שותפים לעשייה טובה למען גדרה.”. ראש המועצה הנכנס סהר פינטו

הקואליציה המסתמנת

מהודעתה של תנועת הגדרתים מתברר כי גם סיעתו של יואל גמליאל, בונים עתיד, לא תצטרף לקואליציה כפי שהעריכו רבים במערכת הפוליטית המקומית מיד עם התברר תוצאות הבחירות.

מהודעות הגורמים השונים מסתמן כי הקואליציה תכלול בשלב זה בין 8 ל-9 חברים ותכלול את נציגי סיעת גדרתים, סיעת גשר בראשות שלום אזרד וייתכן שגם את עו”ד יקותיאל תנעמי מסיעת הציונות הדתית שהכניסה למועצה נציג יחיד.

 

זכויות יוצרים
המספר האדום

בדוק גם...

צנגאוקר מדליקה משואת תקווה

משואת התקווה, דגל התקווה

בזמן שירון צנגאוקר התכבד להשיא את דגל התקווה בטקס המקומי בגדרה, עינב צנגאוקר הדליקה את …

2 תגובות

  1. יואל לנקרי

    בהצלחה לסהר פינטו והגדרתיים. יגעת ומצאת תאמין!!!

  2. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    שבוע טוב.
    בהצלחה לגדרתיים בראשות סהר פינטו.
    המפלגה בראשות סהר אשר עומדת במילה ובהתחייבות לתושבים.
    ישר כוח.
    ולמי שבאה לעשות ולסמן V על תפקיד כראשת גדרה בדרך לתפקיד בממשלה ולא צלחה , מציע לעמוד אחרי ההבטחות שלך לבוחרים שלך , מי שלא עומד במילה שלה לבוחרים מוטב שיחזור וינסה לרדוף את החלומות שלו להיות עצמאי ולפתוח בית קפה וקונדיטורה , לפחות תעמדי בהבטחות לעצמך.
    חג פורים שמח .

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

שינוי גודל גופנים