דף הבית > בחירות מקומיות 2023 > “כל ההבטחות לשינוי נעלמו כלא היו”
כל ההבטחות

“כל ההבטחות לשינוי נעלמו כלא היו”

עידן אדלר ותומר כחלון מתוודים על טעות שיפוט בבחירת ראש הראשות המקומית בסבב הבחירות הקודם ומסבירים מדוע העבירו תמיכתם לסהר פינטו לראשות המועצה

“כל ההבטחות נעלמו כלא היו.”

ימים ספורים לקראת יום הבחירות לרשות המקומית גדרה ועוד ועוד תושבים מודיעים על תמיכתם בסהר פינטו לראשות המועצה המקומית.

“ההערכות של המועצה לקליטת תושבי שכונת גולדה היא הכישלון הכי צורם של גמליאל”

אחד מהתושבים שהתגייס לסייע לסהר פינטו בבחירות הוא עידן אדלר, תושב שכונת גולדה ותושב גדרה ותיק.

שכונת גולדה היתה צריכה להיות הפנינה של גדרה. לצערי השכונה נראית כאילו הוקמה לפני 50 שנה. אין מדרכות, אין חניות, אין פחים ובכלל נראה כאילו ממש לא תכננו את השכונה ובוודאי שלא חשבו על האנשים שאמורים לגור בה.

אנשים חונים איפה שהם רוצים, אין אכיפה והמועצה הנוכחית יוצרת פילוג בין תושבי השכונה בתחומים שונים, בפרט שקשורים לדת ומסורת, במקום לחבר ולאחד.

כל דבר שקורה בשכונה קורה בשנים של איחור. הקמת הגנים למשל בוצעה בשלוש שנים איחור אחרי שחלק מהתושבים נאלצו לצאת לחל”ת ואפילו לעזוב את השכונה כי לא היו מקומת בגנים. לא יאומן.

ההערכות של המועצה לקליטת תושבי שכונת גולדה היא הכישלון הכי צורם של גמליאל.

מראה טיפוסי בגולדה

גולדה 2024. מראה טיפוסי בשכונה, שלוש וחצי שנים אחרי תחילת האכלוס

“היום אני מבין כמה טעיתי”

תומר כחלון, תושב השכונה הצבאית החדשה, פעיל נמרץ במכבי גדרה בכדורסל, לקח את התיקון צעד קדימה והשתלב כמספר 9 ברשימת הגדרתים לחברות במועצה.

כחלון:

בבחירות הקודמות הצבעתי לסהר רווח כי שכנעו אותי שזה מה שיביא שינוי בגדרה. היום אני מבין עד כמה טעיתי, רק רשימה רצינית וגדולה עם קבלות ועשיה יכולה ליצור שינוי אמיתי.

סהר פינטו הוכיח שכל 5 השנים באופוזיציה הוא עשה ותרם ללא הפסקה ועוד הרבה יותר מחברי הקואליציה. פינטו רואה את טובת האזרח לפני הכל והוא מי שצריך להוביל את גדרה ולהצעיד אותה קדימה.

“כל ההבטחות לשינוי נעלמו כלא היו”

בסבב הבחירות הקודם סבר אדלר כי לתנועת הגדרתים שתמך בה בסיבוב בחירות 2013 אין את הכוח המספק להחליף את השלטון והעביר תמיכתו ברווח ששכנע אותו בכוחו להחליף את גמליאל.

אדלר:

“רציתי שינוי. רווח דיבר לעניין והציע יוזמות ושינויים שראיתי בהם דרך חדשה שתוביל את גדרה קדימה. תדחוף יוזמות ותהפוך את גדרה למקום שנותן מענה לכל התושבים.

לצערי, חוגי הבית, ההבטחות, הדיבורים היו יפים ומשכנעים אבל בפועל מיד לאחר הבחירות נכנס רווח לקואליציה עם יואל וכל הדברים שעליהם דובר וכל ההבטחות לשינוי נעלמו כלא היו.”

 

עין אדלר עם סהר רווח

“היום אני מבין עד כמה טעיתי”. עידן אדלר ומשפחו עם רווח בסבב הבחירות הקודם

אז למה פינטו ולא טליה לנקרי?

אדלר:

פינטו הוא איש עשייה. הוא אמנם היה קרוב לניצחון אך לא זכה בתמיכה מספקת בבחירות האחרונות, אך נשאר, עשה עבורנו 5 שנים ורואים את פינטו והצוות שלו בכל מקום. פינטו הוא איש עשייה ואיש של חזון. אני מאמין שסהר הוא האיש המתאים ביותר לגדרה בכל תחומי החיים בהם אנחנו כתושבים ראויים לשירות ברמה אחרת מהרשות המקומית.

אף אחד לא הכיר את טליה בגדרה לפני שהתנדבה לתפקיד פרשנית בטחונית בסלונים של כולנו. לא ראיתי עשייה שלה, גם לא בתקופת המלחמה הארוכה שבה אנו נמצאים. גם כשגדרה היתה צריכה כאן מנהיגות קהילתית מקומית את לנקרי אפשר היה למצוא רק באולפנים. היא מבלבלת בין עיסוקייה ברמה הארצית לחוסר הניסיון המוניציפאלי שלה. היו לה אמרות ומעשים שאני לא מתחבר אליהם ובכלל אם היא רוצה שינוי אמיתי היא צריכה להשתפשף בגדרה, להראות עשייה ואז לרוץ.

שבענו מהבטחות. אני את הלקח שלי למדתי ולא מוכן יותר לפיצול קולות. כל מי שרוצה בהחלפת ההנהגה כאן חייב להצביע איתי לסהר פינטו.

“חצי הגמר מאחורינו”

כחלון:

התמונה בגדרה מאוד ברורה. חצי הגמר מאחורינו, הבחירה היא בין גמליאל לפינטו בלבד. מי שרוצה שינוי אסור שיבזבז את הקול שלו, כפי ששוכנעתי גם אני לעשות בפעם הקודמת, על מועמד שאין לו שום סיכוי להיבחר וכל הצבעה בעבורו מקטינה את הסיכוי לשינוי.

מתמטית, אין שום סיכוי לסיבוב שני. כל פתק שלא כתוב עליו פינטו מחזק את הסיכוי שנשאר בסוף הבחירות עם גמליאל.

היום הבחירה היא האם אנחנו רוצים שינוי או לא, האם אנחנו רוצים לראות את גדרה חייה, מתפתחת מתקדמת או לא.

אני קורא לכל תושבי גדרה שלא מוכנים להסתפק בקיים, שחושבים כמוני ש-16 שנים של שלטון גמליאל הם מספיקים להתקדם איתנו הלאה. מה שהיה, היה. גדרה חייבת להתקדם ורק בחירה בסהר פינטו תוכל להביא להתקדמות.

אני קורא לכולם לא לזרוק את הפתק לבוחר. לפנות 5 דקות ביום שלישי הקרוב להגיע לקלפי ולהשאיר בקלפי פתק צהוב שעליו כתוב סהר פינטו ואם אתם רוצים לראות אותי ואת חבריי לנבחרת עובדים למענכם בחמש השנים הקרובות במועצה אז גם את הפתק הלבן שעליו כתוב ‘פ’ – גדרתים בראשות סהר פינטו.

המכולה

הנבחרת שעושה את ההבדל. כחלון (שני משמאל) בכרזת הבחירות של תנועת הגדרתים

 

 

זכויות יוצרים
המספר האדום

בדוק גם...

כרוב WIN WIN WIN

כרוב חגיגי

שיתוף פעולה בין מיזם כרוב לבעלי עסקים בגדרה – וכולם מרוויחים כרוב חגיגי. לקראת חג …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

שינוי גודל גופנים