דף הבית > פוליטיקה > חוזרים לצומת
בהפגנה 2703

חוזרים לצומת

לאחר שבוע של העדרות בשל מבצע מגן וחץ, המפגינים חוזרים לצומת

חוזרים לצומת. לאחר שבוע בו שבתו מהפגנות בצומת גדרה בשל מבצע מגן וחץ, המפגינים במחאה כנגד הכוונה להשלים את הליכי החקיקה לשינוי האיזונים במערכת השמפט הישראלית חוזרים לצומת.

ההפגנה השבועית שכבר הפכה שגרה מתמשכת בצומת גדרה תתקיים השבת בשעה 16:30.

בהפגנה צפויה לשאת דברים מול המפגינים ד”ר ניצן ויסברג.

שומרים על הדמוקרטיה

זכויות יוצרים
המספר האדום
100 אחוז דיוק

בדוק גם...

להיות שבילסט

להיות שביליסט

ערב של סיפורים וחוויות מטיולים לאורך שביל ישראל יתקיים במרכז אופק לא צריך ללכת 1,000 …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

שינוי גודל גופנים