דף הבית > פוליטיקה > הליכוד בגדרה נערך לבחירות!

הליכוד בגדרה נערך לבחירות!

עו”ד הילה מלמד, מרכזת סניף הליכוד בגדרה נפגשה עם מנכ”ל התנועה כחלק מתהליך הקמת סניף ליכוד בגדרה

קשה להאמין, אך בגדרה, מעוז ליכוד ותיק, מושבה אשר בראש המועצה שלה יושב מזה 11 שנים ראש מועצה מתנועת הליכוד המכהן גם כיו”ר סניף הליכוד בגדרה, אין למעשה סניף כזה. באתר הליכוד ניתן למצוא את פרטי המיקום והתקשורת ל-42 סניפי הליכוד בארץ (ברשימה המעודכנת ל 2015 המופיעה באתר), סניף גדרה לא נמצא בינהם.

את המציאות הזו מתכוונת עו”ד הילה מלמד, מי שמונתה על ידי ראש המועצה לשמש כמרכזת סניף הליכוד בגדרה לפני שבועות אחדים, לשנות.

מועמדת מגדרה לכנסת

מלמד, בת המושבה המתמחה בדיני תעבורה, משמשת בתפקידה בהתנדבות והצהירה כבר עם כניסתה לתפקיד כי בכוונתה להתמודד על מקום ברשימה הארצית של הליכוד בעוד 4 שנים. את מאמציה, מול שרים, מול חברי כנסת והיום מול מנכ”ל הליכוד היא ממקדת הן במאמץ לפקוד חברים חדשים לקראת הבחירות הקרובות והן בבניית המועמדות שלה לתפקיד חברת כנסת בעתיד.

בפגישתם, שנערכה היום במשרדי תנועת הליכוד, הציגה בפני מנכ”ל התנועה, מר צורי סיסו, את תכניותיה ואת המטרות לשמן היא רואה לנכון לפתוח סניף מקומי.

בעדכון אשר פרסמה לפעילי הליכוד במושבה, עדכנה כי מנהל הליכוד תמך ברעיון וכי פרטים לגבי מיקומו של הסניף שייפתח בחודשים הקרובים יפורסמו בקרוב.

 

זכויות יוצרים

בדוק גם...

ישיבת מליאה פה אחד

פה אחד

מליאת מועצת גדרה התכנסה לדיון בנושאים ותקציבים שונים שעל סדר יומה של המושבה. מרבית ההחלטות …

שינוי גודל גופנים