דף הבית > צרכנות > בריאות > במקום הראשון
מלרד ילדים

במקום הראשון

מלר”ד הילדים במרכז הרפואי קפלן מקבוצת כללית במקום הראשון בקרב מיוני הילדים מבין בתי החולים הבינוניים, כך על פי סקר “חווית המטופל” של משרד הבריאות

מלר”ד קפלן במקום הראשון. השבוע, התפרסמו נתוני סקר “חווית המטופל” של משרד הבריאות, הבודקים את שביעות הרצון בקרב מטופלי המלר”דים בכלל בתי החולים בישראל.
מנתוני הסקר עולה כי מלר”ד הילדים של המרכז הרפואי קפלן מקבוצת כללית מוביל ונמצא במקום הראשון עם ציון 86% ב”חווית המטופל” מבין כל מיוני הילדים בבתי החולים הגדולים והבינוניים ברחבי הארץ. ביחס וכבוד למטופל, זכה מלר”ד הילדים לציון 92%, ברצף הטיפול ב-86%, במתן מידע והסברים ב-87% ובתנאים פיזיים 92%.
בנוסף, המלר”ד הכללי זכה גם הוא לציון גבוה (77%) מבין בתי החולים הבינוניים. בזמני המתנה זכה המלר”ד הכללי לציון 78%, כאשר ציון זמן המתנה עד לבדיקת אחות בטריאז עומד על 92% בשביעות רצון.

“מבינים את הילד”

במסגרת הסקר, נבדקו פרמטרים של שביעות רצון, טיפול בידיים טובות, נכונות להמליץ, יחס וכבוד למטופל, מתן מידע והסברים, רצף הטיפול, זמני המתנה ותנאים סביבתיים.

ד”ר אורי בלה, מנהל מלר”ד הילדים במרכז הרפואי קפלן:

“אנחנו מבינים שהילד העומד בפנינו מגיע למקום חדש ולא מוכר, פעמים רבות בסיטואציה של כאב, חולי ופחד. לכן, שמנו לעצמנו למטרה לייצר חווית מטופל שהיא אחרת, כזו ששמה את הילד וההורה במרכז, ומעניקה להם לא רק רפואה איכותית ומקצועית, אלא כזו המנסה לתת מענה להיבטים הרגשיים של הילד וההורה. אנחנו שמחים לראות מנתוני הסקר שמאמצינו נושאים פרי וגם המטופלים והוריהם מדווחים על חווית מטופל ברמה הגבוהה ביותר”.

ד”ר מורן שפלר גל, מ”מ מנהלת מלר”ד הילדים במרכז הרפואי קפלן:

“כולנו בצוות הרפואי והסיעודי במחלקה לרפואה דחופה ילדים משקיעים את כל משאבינו לתת את הרפואה המקצועית והחדשנית ביותר, עם דגש מירבי לטיפול אמפטי ונטול כאבים, אנחנו רואים כל ילד וילדה וכל הורה כמכלול. ומבינים שכשהם מגיעים אלינו כאובים, דואבים ומלאי חששות, שילוב של הקשבה לצרכיהם, שיח כנה ותקשורת בין אישית, כמובן בשילוב ליצנים, מוזיקה, מסכים וטכנולוגיה מתקדמת הופכת את החוויה במלר״ד לחיובית ואף מעצימה”.

עדנה בן חמו, מנהלת הסיעוד במלר”ד הילדים במרכז הרפואי קפלן:

“הקורונה ייצרה לנו לא מעט אתגרים, בשל עומסים גדולים ומחסור בצוות שהיה בעת הנוכחית. אני שמחה מאוד למרות זאת הצלחנו לשמר על רמות שירות מהגבוהות ביותר בארץ, שזה נושא שתמיד היה בלב ליבת העשייה שלנו”.

קרדיט צילום: גלעד שעבני שופן

זכויות יוצרים

בדוק גם...

ישיבת מליאה פה אחד

פה אחד

מליאת מועצת גדרה התכנסה לדיון בנושאים ותקציבים שונים שעל סדר יומה של המושבה. מרבית ההחלטות …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

שינוי גודל גופנים