דף הבית > פלילים > “את לא תראי את הבוקר של מחר”
בית החולים קפלן

“את לא תראי את הבוקר של מחר”

שוב אירוע אלימות כנגד צוות רפואי. בת 21 תקפה רופאה בבית החולים קפלן בסכין. מנהל בית החולים: “האלימות חייבת להיפסק.”

אלימות בבית החולים. בימים האחרונים הוגש כתב אישום כנגד צעירה בת 21 מרחובות הנאשמת בשלושה אירועים שונים של איומים על רופאה ומאבטחים בבית החולים קפלן.

על פי כתב האישום, הצעירה נעצרה לראשונה לאחר שאיימה על רופאה, אך לאחר ששוחררה בערבות חזרה לבית החולים ובניגוד לצו הרחקה מבית החולים איימה על הרופאה שוב בסכין.

“את לא תראי את הבוקר של מחר”

כתב האישום הוגש לבית משפט השלום ברחובות נגד הצעירה. על פי האישום, היא הגיעה לראשונה לבית החולים לפני כשבועיים בשעת לילה למיון האורתופדי. הרופאה שהייתה עסוקה הסבירה לה שעליה להמתין לכירורג בעודה מטפלת בחולים אחרים בחדרה – אולם זו התפרצה אל הדלת וצעקה לעברה: “למה את לא מטפלת בי? למה את לא נותנת לי משככי כאבים. את לא תראי את הבוקר של מחר”.

על פי העדויות, הצעירה המשיכה בסדרת האיומים “אחד החיילים של בעלי יטפל באח שלך, והוא ימות. יש לך משהו נגדי ונגד המשפחה שלי”.

הרופאה הזעיקה את כונני הביטחון בבית החולים, ואל אנשי הביטחון הצטרפו גם שוטרים שעיכבו אותה לחקירה, שבסיומה הוצא לה צו הרחקה מבית החולים.

צעירה אלימה

“את לא תראי את הבוקר של מחר”. הצעירה האלימה בצילומי בית החולים

“האלימות חייבת להיפסק”

מנהל המרכז הרפואי קפלן וביה”ח הרצפלד, פרופ׳ טריף בדר, מסר:

“אנו רואים בחומרה כל מקרה של אלימות, על אחת כמה וכמה כזו המכוונת כלפי צוותים רפואיים, שכל ׳פשעם׳ הוא שניסו לטפל ולתת מענה רפואי למטופלים.

במקרה המדובר, שהתרחש בליל שישי לפני כשבועיים, ולאחר שהרופאה חשה מאוימת, הוקפץ צוות האבטחה של בית החולים וכן הוזמנה משטרה. במקביל, ועל אף שהאירוע התרחש באמצע הלילה, הגיע נציג בכיר של ההנהלה לתמוך ברופאה ולתת לה סיוע אישי ככל שהיה צורך בכך.

טיפול רפואי יכול להתקיים רק בהינתן אמון וכבוד הדדי בין המטפל למטופל. האלימות חייבת להיפסק”.

זכויות יוצרים
המספר האדום

בדוק גם...

כרוב WIN WIN WIN

כרוב חגיגי

שיתוף פעולה בין מיזם כרוב לבעלי עסקים בגדרה – וכולם מרוויחים כרוב חגיגי. לקראת חג …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

שינוי גודל גופנים