שוחררה

סא”ל במיל’ יפעת ברנשטין, מפעילי המחאה שעוכבו לחקירה הבוקר בשער הגיא, שוחררה מתחנת המשטרה

אחות לנשק. סא”ל במיל’ יפעת ברנשטין, מורת דרך ותושבת גדרה, מפעילי המחאה המקומית כנגד מתווה החקיקה לשינוי המשטר בישראל, עוכבה לחקירה הבוקר יחד עם חמישה מחבריה להתארגנות ‘אחים לנשק’ לאחר מבצע הגרפיטי בשער הגיא במסגרתו צבעו על גשר במקום את הכתובת ‘ישראל דמוקרטית מאז 1948’.

רק בחוף כ-8 שעות של חקירה בתחנת משטרה באזור בית שמש, שעות בהמהלכן התאספו חבריה למחאת גדרה ומחאת ‘אחים לנשק’ במאות מול תחנת המשטרה בדרישה לשחררם, שוחררה ברנשטין יחד עם חבריה.

בתוך כך מתבררים פרטים על ההפגנה שמארגנים פעילי המחאה בגדרה מחר, יום שבת, 22/4. הפרטים – כאן.

פעילי מחאה עוכבו לחקירה

העדכון הבוקר על עיכוב הגרפיטאים לחקירה

 

זכויות יוצרים
המספר האדום
100 אחוז דיוק

בדוק גם...

להיות שבילסט

להיות שביליסט

ערב של סיפורים וחוויות מטיולים לאורך שביל ישראל יתקיים במרכז אופק לא צריך ללכת 1,000 …

תגובה אחת

  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    משועממים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

שינוי גודל גופנים