נחמיה עורקבי, חבר מועצת גדרה לשעבר, מפרסם את כונתו לרוץ לראשות המועצה המקומית גדרה
נחמיה עורקבי רץ לראשות המועצה.
חודשיים למועד הבחירות המקומיות לראשות המועצה ומפת המתמודדים שחשבנו שהתייצבה על ארבעה מתמודדים ומתמודדות לראשות מצטופפת.
לרשימת מגישי המועמדות הצטרף נחמיה עורקבי, חבר מועצת גדרה לשעבר, אשר פרסם בדבר כוונתו בעמוד הפייסבוק שלו בערב שבת:
גדרה שלנו חייבת ידיים טובות !
תושבים יקרים .
הגיע הזמן להחליף -הגיע הזמן לידיים טובת ואמינות .
תנו לי להמשיך לפעול למענכם ובשבילכם,
נחמיה עורקבי לראשות המועצה !!

למען גדרה בראשות נחמיה. כרזת הבחירות של עורקבי
עליות ומורדות
עורקבי מוכר בחוגים רחבים של השכונות הותיקות בגדרה כאיש ציבור דעתן שלא פעם נכנס לעימותים עם ראש המועצה המכהן גמליאל.
בשנת 2011, כאשר כיהן כחבר מועצה, אף הגיש כנגדו גמליאל תלונה במשטרה לאחר שעורקבי הגיע לבניין המועצה והחל לצלם אותו בניגוד לרצונו במצלמת וידאו.
בעקבות התקרית ההיא הורחק אז חבר המועצה מבניין המועצה לשבוע ונאסר עליו ליצור קשר עם ראש המועצה יואל גמליאל ועם בכירי המועצה.
עם זאת מערכת היחסים בין עורקבי לגמליאל ידעה גם עליות כאשר עורקבי תמך בגמליאל בחלק ממערכות הבחירות הרבות בשנים האחרונות.
המורד האחרון?
כעת, כאשר הכריז על מועמדותו לראשות המועצה וככל הנראה ל’נגוס’ מבסיס המצביעים של ראש המועצה גמליאל בשכונות הותיקות, נראה שמערכת היחסים שוב במגמת ירידה.
מועמד שלישי מול המובילים
עורקבי מצטרף לחברת המועצה לשעבר גוילי ולטליה לנקרי כמועמד שלישי המגיש מועמדותו לראשות המועצה המקומית גדרה למרות שהתמונה הפוליטית בגדרה נראית לרבים ברורה למדי וראש המועצה הבא יהיה סהר פינטו, אשר החל באחרונה את הקמפיין שלו ומרחיב את מעגלי התמיכה במועמדותו, או ראש המועצה המכהן גמליאל אשר עושה מאמצים תקשורתיים ותדמיתיים רבים על מנת לתקן את הנזק שגרמו לו כשליו לאורך הקדנציה ולהחזיר אליו מצביעים.

חמישה מועמדים לראשות המועצה. סהר פינטו, יואל גמליאל, גוילי, לנקרי ועורקבי

גדרה היום חדשות המושבה גדרה


תרגיל רווח מס 2: