המועצה המקומית האירה את בניין המועצה בצבע ירוק לאות הוקרה למשרתי המיל’ והחיילים
מצדיעים לחיילים. מי שעבר ליד בניין המועצה השבוע לא יכל היה לפספס את הבניין שהואר באור ירוק ובולט בנוף.
המועצה המקומית הסבירה את הצעד בדף הפייסבוק שלה:
גדרה מצדיעה לחיילים/ות ולמילואימניקים/יות
בניין מועצת גדרה הואר היום כאות הוקרה לחיילים/ות בסדיר ובמילואים.
משפחת גדרה כולה שולחת לחיילים חיבוק גדול, אנחנו כאן עבורכם חזקים בעורף – עד הניצחון!
שמרו על עצמכם וחזרו הביתה לשלום
בחירת הצבע עצמו תוך כדי מהלך מלחמה נגד ארגון החמאס אשר צבעי דגליו נראים דומים מאוד לצבע שנבחר להאיר את הבניין נותרה תמוהה בעיני חלק מהתושבים שראו את הבניין והפרסום.
העיקר הכוונה

גדרה היום חדשות המושבה גדרה

