דף הבית > חי מהשטח > מצדיעים לחיילים
מצדיעים לחיילים

מצדיעים לחיילים

המועצה המקומית האירה את בניין המועצה בצבע ירוק לאות הוקרה למשרתי המיל’ והחיילים

מצדיעים לחיילים. מי שעבר ליד בניין המועצה השבוע לא יכל היה לפספס את הבניין שהואר באור ירוק ובולט בנוף.

המועצה המקומית הסבירה את הצעד בדף הפייסבוק שלה:

גדרה מצדיעה לחיילים/ות ולמילואימניקים/יות

בניין מועצת גדרה הואר היום כאות הוקרה לחיילים/ות בסדיר ובמילואים.

משפחת גדרה כולה שולחת לחיילים חיבוק גדול, אנחנו כאן עבורכם חזקים בעורף – עד הניצחון!

שמרו על עצמכם וחזרו הביתה לשלום

בחירת הצבע עצמו תוך כדי מהלך מלחמה נגד ארגון החמאס אשר צבעי דגליו נראים דומים מאוד לצבע שנבחר להאיר את הבניין נותרה תמוהה בעיני חלק מהתושבים שראו את הבניין והפרסום.

העיקר הכוונה

 

זכויות יוצרים
המספר האדום
100 אחוז דיוק

בדוק גם...

להיות שבילסט

להיות שביליסט

ערב של סיפורים וחוויות מטיולים לאורך שביל ישראל יתקיים במרכז אופק לא צריך ללכת 1,000 …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

שינוי גודל גופנים