דף הבית > אמנות > כבשו את הבמה
כבשו את הבמה

כבשו את הבמה

רקדניות בית הספר לריקוד של מרכז אופק עם הישגים מרשימים ביותר בתחרות CNDI. 7 רקדניות התברגו לגמר הבינלאומי שייערך במדריד

עוד הישגים מרשימים במיוחד לרקדניות מבית הספר למחול של מרכז אופק. במהלך סוף השבוע עלו הרקדניות של סטודיו HEARTBEAT לבמה והותירו את הקהל ואת השופטים מוקסמים הן בתחרות CNDI ביום שישי האחרון והן בתחרות HIT THE FLOOR שנערכה ביום ראשון.

דגנית שחר, המדריכה הראשית בבית הספר עדכנה:

בתחרות CNDI שנערכה ב־מרכז סוזן דלל ✨

השתתפו 22 רקדניות בקטעי סולו.

זה אולי הדבר הכי מאתגר, תובעני, ומעצים עבור רקדנית,

להיות לבד על הבמה ועדיין להיות מחוברת לעצמך, למוזיקה ולתנועה.

תוצרים של התמדה ועבודה פרטנית עם המורות הילה חי וליגל מלמד.

הרכב של 5 שופטים מקצועיים, שהגיעו מלהקות מובחרות, כגון האופרה של פריז, להקת בת שבע, בלט פורטוגל ועוד.

כל התלמידות זכו לציונים גבוהים ולמקומות ראשונים.

לגמר CND שייערך ב־מדריד עלו 7 רקדניות שייצגו את גדרה ואת ישראל בתחרות הבינלאומית באוקטובר 🇮🇱🇪🇸

גאה בכל אחת ואחת על הדרך, ההשקעה והלב שהבאתן 💙

תמשיכו לחלום, לעבוד ולהאמין בעצמכן!

רקדניות HEARTBEAT

אדום עולה. רקדניות HEARTBEAT בתחרות בכפר סבא ביום ראשן האחרון

אינספור הישגים

ביום ראשון בתחרות הקבוצתית, להקת Vision זכתה במקום השני בקטגוריה Young ולהקת סודה זכתה במקום השני בקטגוריה ג’וניור.

בסך הכול זכו הבנות מבית הספר:

  • 14 מקומות ראשונים,
  • שלושה מקומות שניים,
  • 7 רקדניות עלו לגמר במדריד.
זכויות יוצרים
המספר האדום
100 אחוז דיוק

בדוק גם...

סיירת הורים גדרה

הסיירת מגייסת

המועצה המקומית קוראת למתנדבים לסיירת ההורים הנערכת להגברת פעילות בחודשי הקיץ המועצה המקומית פרסמה השבוע …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

שינוי גודל גופנים