דף הבית > ישיבות מועצה > ישיבת המליאה נדחית

ישיבת המליאה נדחית

ישיבת מליאת המועצה המקומית שתוכננה להתכנס השבוע נדחית

הישיבה נדחית. הרבה נושאים מתוכננים לדיון על שולחן מליאת המועצה המקומית שתוכננה להתכנס השבוע לדיון בבניין המועצה המקומית.

האם יזכו בעלי העסקים להקפאת ארנונה?

בין הנושאים הבוערים אישור של המליאה לדחיית תשלומי ארנונה לבעלי עסקים בגדרה, נושא שזוכה לקונצנזוס נרחב לאחר שגם האופוזיציה וגם הקואליציה הגישו הצעות תואמות בנושא. הדחייה של הישיבה מוציאה עוד יותר את העוקץ מהאישור הצפוי מאחר והזמן נוקף ואישור הדחייה מתכונן להינתן רק עד ל סוף מרץ.

האם תשודר הישיבה בלייב?

למרות האישור המיוחד שהתקבל מהממשלה לקיום הישיבות בזום, תוכננה הישיבה להתקיים באופן פרונטלי נוכח הדעיכה בגל החמישי של הקורונה במושבה. לא ברור האם תוכנן להתבצע צילום הישיבה ושידורה בזמן אמיתי לתושבי גדרה כדי למנוע מהמבקשים לצפות בישיבה את הצורך להצטופף בחדר הדיונים.

האם יחודש השאטל?

על סדר היום צפויה לעלות גם הצעת סיעת הגדרתים לחדש את שירות השאטל לתחנות הרכבת באזור, הצעה שבעקבותיה אף השיקו בתנועה סקר צרכים כדי לבחון לאילו תחנות מעדיפים תושבי גדרה לקבל את ההסעה המתוכננת.

אינה יציבה

לא מתוכנן דיון במליאה במצבה הפיננסי של המועצה המקומית, מצב שעל פי דוחות משרד הפנים האחרונים אשר פרסמו אילו רשויות הן איתנות, אילו הן יציבות ואילו אינן יציבות, מוגדרת גדרה כרשות שאינה יציבה כפי שהוגדרה בכל השנים האחרונות.

לא נמסרה סיבה לדחייה.

עד שיש הסכמה אז דוחים? חזית בניין המועצה המקומית המשופצת
זכויות יוצרים
המספר האדום

בדוק גם...

שישו ושמחו

הקפות שניות בגדרה

למרות ואולי גם בדיוק בגלל. הקפות שניות יתקיימו במוצאי שמחת תורה בגדרה האסון הלאומי שפקד …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

שינוי גודל גופנים