דף הבית > מבצע חרבות ברזל > הצבא צועד על קיבתו
הצבא צועד על קיבתו שלומי סלוטקין

הצבא צועד על קיבתו

מתנדבי הפודטראק הקהילתי של ‘כיפת ברזל קהילתית’ ממשיך להתמיד בשטחי הכינוס והרענון של יחידות צה”ל

לא מתעייפים.

הפודטראק של ‘כיפת ברזל קהילתית’, המיזם החברתי שמובל על ידי סהר פינטו ושלום אזרד, ממשיך לפקוד ערב ערב את שטחי הכינוס ואת בסיסי צה”ל השונים ולפנק את החיילים של כולנו בארוחת ערב משודרגת להעלאת המורל.

המלחמה נמשכת כבר למעלה מ-75 ימים והצוות של הפודטראק הקהילתי של ‘כיפת ברזל קהילתית’ ממשיך לפקוד את שטחי הכינוס של כלל הגזרות בתיאום עם יחידות צה”ל השונות.

כמעט בכל ערב מגיע הצוות של הפודטראק שהושכר לטובת המבצע המתמשך מצחי פריד, בעל קרון הפודטראק, תושב קדרון השכנה אשר מצטרף לכל גיחה של הקרון שלו בכל ערב ליחידות צה”ל השונות.

רשימת המתנדבים לפודטראק ממשיכה להתארך כאשר רבים רוצים לקחת חלק בחוויה הייחודית לפינוק החיילים שלנו בערב שכולו זריקת אנרגיה והעלאת המורל במהלך הלחימה הלא פשוטה שעוברים החיילים ברצועת עזה ובגזרת הצפון.

בפודטראק

עוד גדוד אכל לשובע. צוות המנגליסטים של הפודטראק עם עוד לקוח מרוצה
סהר ורוטשס בפודטראקערב אחרי ערב. סהר פינטו ושמוליק רוטשס על רקע הפודטראק הקהילתי של הכיפה

“אין תחליף לחיוך”

בין המתנדבים המתמידים אפשר למצוא גם את שלומי סלוטקין, המתנדב הסדרתי בתנועת הגדרתים וחבר הרשימה של הגדרתים למועצה הקרובה, אשר מתמיד להצטרף כמעט לכל גיחה של הפודטראק לכל הגזרות השונות.

שלומי:

“זו זכות גדולה לקחת חלק במבצע המדהים הזה. לא משנה לאיזו יחידה אנו מגיעים, קרבית יותר או קרבית פחות, סדירים וחיילי מילואים, אי אפשר שלא להתרשם מרוח הלחימה המאחדת את כל הצבא במלחמה הצודקת שלנו עד הניצחון.

גם מבחינתי וכך זה גם מבחינת כל החברים שלי לפודטראק, אין שום תחליף לחיוך והחום בלב שאנו חוזרים איתו הביתה אחרי עוד ערב ארוך בדרכים ובבסיסים. לא נתעייף עד הניצחון!”

שכוייח

מגיע לכל מקום. הפודטראק הנמרץ ביותר באזור

פותחים שולחן. ורד נגר עם עוד יחידה של חיילים מרוצים

מעולם לא היה כל כך עסוק. הלוגו של הפודטראק של צחי פריד שגויס בצו 8 ל’כיפת ברזל קהילתית’
זכויות יוצרים
המספר האדום

בדוק גם...

סיור עוטפות

עוטפות

כחמישים נשים, תושבות גדרה, קיימו הבוקר סיור בעוטף עזה החבול. “בלתי נתפס” עוטפות את העוטף. …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

שינוי גודל גופנים