טורניר כדורעף של נבחרות השכבות הבוגרות לשעבר בשבט שחר התקיים השבוע
טורניר כדורעף. יוזמה חדשה יצאה לפועל השבוע בשבט שחר, צופי גדרה.
בשבט, שכבר העמיד יותר מ 12 שכבות בוגרות שהשלימו את שנות הפעילות בשבט בעשור האחרון, נערך טורניר כדורעף בין השכבות הבוגרות לשעבר (השכבל”ש)
לאחר שהנבחרות נהנו ממזג אויר מושלם לתחרות והכריזו על נבחרת גדוד רם כזוכה במקום הראשון אחרי שניצחה בגמר את נבחרת גדוד איתן, הכריזו על היוזמה כמסורת שנתית.
נתראה בשנה הבאה


התגעגענו, אז באנו. נבחרת כדורעף בטוירניר בשבט שחר

גדרה היום חדשות המושבה גדרה

