דף הבית > תחבורה > הרכב השיתופי
רכב שיתופי בדרך אלינו

הרכב השיתופי

כשנתיים לאחר יישובי האזור, גם גדרה מצטרפת למיזם הרכב השיתופי, האם נתנה את הרגלי הנסיעה?

מיזם הרכב השיתופי המובל באזורנו על ידי חברת שלמה סיקסט, מגיע לגדרה. ראש המועצה פרסם כי בתחילת אפריל יושק השירות גם בגדרה.

בשלב הראשון השירות יציע 3 רכבים אשר יוצבו בחניון הצמוד לבית הספר רמון, במרכז אופק ובצמוד לבניין המועצה המקומית ויאפשר לתושבים לשכור את השירות לזמנים קצרים בדומה לשירות המונגש לציבור מזה זמן בערים הגדולות.

השירות מושק בגדרה כשנתיים לאחר שהחל לעבוד במושבות הסמוכות לנו מזכרת בתיה וגן יבנה ולאחר הפרסום ב’גדרה היום’ על תחילת שירות זה ביישובי הסביבה.

האם השירות יביא לשינוי בהרגלי הנסיעה או להקלה בעומסי התנועה והחניה? על פי היקף השירות נראה שלא יורגש שינוי משמעותי.

זכויות יוצרים
המספר האדום
100 אחוז דיוק

בדוק גם...

להיות שבילסט

להיות שביליסט

ערב של סיפורים וחוויות מטיולים לאורך שביל ישראל יתקיים במרכז אופק לא צריך ללכת 1,000 …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

שינוי גודל גופנים