המועצה המקומית גדרה קיימה ישיבת סיכום למען הפקת לקחים מפעילות החירום בתקופת ‘שאגת הארי’. אלו הלקחים תחקיר מלחמה. המועצה המקומית גדרה קיימה אמש ישיבת סיכום ביניים והפקת לקחים לפעילותה בתקופת החירום, בהשתתפות הנהלת המועצה, גורמי הביטחון, פיקוד העורף, המשטרה ונציגי מכלולי החירום. במהלך הישיבה הוצגה פעילות המועצה בשטח, במסגרתה ניתן …
קרא עוד
גדרה היום חדשות המושבה גדרה