גם השבוע התקיים מפגש בעלי העסקים בגדרה
גם השבוע, בשישי בבוקר, בהובלתה של מחזיקת תיק העסקים במועצה המקומית גדרה עו”ד נחל אוזלבו, התקיים מפגש שישי עסקים.
הפעם עמדו במרכז המפגש שלושה בעלי עסקים אלעד ניסן, לימור ריבן אפשטיין ואתי אלפי אשר שיתפו כל אחד מהכלים הפרקטיים שלו בתחום ניהול העסקים הקטנים.
הפעם התקיים המפגש בבית הקפה בליקר בייקרי הותיק במרכז המושבה.
המועצה שיתפה לאחר המפגש:
מפגש “שישי עסקים” בגדרה, שוב- חיבור מקסים וחשוב בין תושבים בקהילה. והעסק מתרחב, בזכות שתיים נהדרות ויזמיות- חברת המועצה עו”ד נחל אוזלבו וקרן סדרינס

גם ראש המועצה הגיע. ראש המועצה סהר פינטו יחד עם מחזיקת תיק העסקים נחל אוזלבו בבוקר העסקי

גדרה היום חדשות המושבה גדרה

