במקום טקס בני ובנות מצווה, בבית הספר בגין ציינו את שנת המצווה בפעילות אינטראקטיבית יחד עם ההורים בהובלת מיזם ‘מדור לדור’
מדור לדור. בכל שנה מציינות שכבות ז’ בחטיבות הביניים את שנת המצווה.
בשנים האחרונות ציינו זאת בבית הספר בגין באמצעות טקס שקיימו לרוב באמפיתיאטרון בלטרון.
השנה החליטו בבית הספר לשנות את הקונספט והזמינו את ההורים למפגש אינטראקטיבי בו התמודדו שבע הכיתות בשכבה אחת מול השניה בתחרויות המשלבות את הילדים וההורים במסגרת תחרות המאורגנת על ידי מיזם ‘מדור לדור’.
בתום התחרות (לכאורה) זכו הכיתות יחד בניקוד שזיכה את היבת הספר בגביע שהוענק על ידי נציגי התלמידים למנהלת בית הספר אתי חדד.
חגיגה!

שטיח סגול. התלמידים נכנסים אל מתחם הפעילות בבית הספר

גם המורים כמובן. מחנכי ומחנכות שכבה ז’ במהלך הפעילות

בשיתוף פעולה. הורי ותלמידי כיתה ז’7 בפעולה.

בני ובנות מצווה. במהלך הפעילות בחצר בית הספר

גדרה היום חדשות המושבה גדרה

