פוליטיקה

שאשא ביטון בגדרה

חברת הכנסת ויו”ר ועדת הקורונה הגיעה היום לביקור בגדרה, פגשה בעלי עסקים ואת פעילי תקווה חדשה במושבה

ד”ר יפעת שאשא ביטון, מספר 2 ברשימת תקווה חדשה לכנסת ה-24 ואחת הדמויות הפופולריות ביותר בכנסת היוצאת הגיעה השבוע לביקור בגדרה.

שאשא ביטון קיימה סיור במרכזי העסקים ביישוב ופגשה בעלי עסקים המתמודדים עם הקשיים הכלכליים הכבדים שהשיתה על המגזר העסקי הקורונה הכלכלית ונפגשה, בהתאם למגבלות ההתכנסות בעידן הקורונה, עם פעילים מרכזיים בקמפיין ‘תקווה חדשה’ בגדרה.

את הביקור ליוו חברת הכנסת הילה שי וזאן, מועמדת מספר 10 ברשימה והמועמדים תושבי גדרה, סהר פינטו המועמד מספר 16 ברשימה לכנסת ומלי לוי, מועמדת מספר 30 ברשימה.

יוצאים מהקורונה הכלכלית. חברי רשימת תקווה חדשה פינטו, שאשא ביטון ושי-וזאן. היום במרכז גוזלן בגדרה

“בפתק אחד”

על רקע חיצי הביקורת המופנים כלפיה מקפיין הליכוד ובאחרונה באופן ישיר על ידי ראש הממשלה הבהירה חברת הכנסת שאשא ביטון כי היא תמיד שמה את טובת הציבור לנגד עיניה, גם כאשר שילמה על כך מחירים כבדים.

“רק הצבעה לגדעון סער יכולה להביא למדינה שינוי אמיתי. בנט כבר הבהיר מפורשות שלא ישב תחת לפיד כך שרק הצבעה לתקווה חדשה מאפשרת את השינוי. ראינו בתוצאות שלוש מערכות בחירות, גם כאשר הגיע לפיד בעזרת כחול לבן ל-35 מנדטים, שלא התאפשרה הקמת ממשלה בראשותו. גדעון סער הוא היחיד במערכת הפוליטית שמקובל על כולם. בפתק אחד ל’תקווה חדשה’ מרוויח הבוחר גם את החלפת הממשלה וגם את הצבתם של השותפים הקואליציונים שלנו בעמדות השפעה ולא באופוזיציה.”

המאחדת ביותר

את הביקור קיימה בגדרה ימים ספורים לאחר שאתר ‘שקוף’ פרסם תוצאות של משאל נרחב שקיים לדירוג הח”כים המלכדים והמפלגים ביותר בכנסת היוצאת. בדירוג של שקוף המשקף את בחירת הקהל הרחב נבחרה שאשא ביטון במקום הראשון ברשימת הח”כים המלכדים כאשר היא מקדימה את נפתלי בנט וגדעון סער.

סהר פינטו:
“כמי שמכיר את יפעת שנים ארוכות ואת פעילותה במהלך הכנסת האחרונה, אין שום פלא בעיני שהציבור רואה בה כגורם מאחד. רק תקווה חדשה תוכל להקים ממשלה יציבה אחראית וממלכתית, שתלכד את ישראל. כל הצבעה אחרת תביא להמשך שלטון נתניהו או לבחירות חמישיות.”

המלכדת ביותר. דירוג אתר שקוף שהתפרסם השבוע לפיו חברת הכנסת שאשא ביטון נתפסת כתורמת ביותר לבלימת הקיטוב והשיסוע

שרת החינוך הבאה?

את המפגש עם הפעילים קיימה ד”ר שאשא ביטון, ד”ר לחינוך והמועמדת של תקווה חדשה לתפקיד שרת החינוך, בביתה של דורית בן בוחר, אשת חינוך בעצמה אשר פעלה ופועלת בזירה המקומית לקידום סגירת הפערים הנרחבים שנוצרו בשל משבר הקורונה והתקופה הממושכת של הלימודים מרחוק. היוזמה הזכורה ביותר היתה היוזמה בפרויקט ‘מחשבים מסלול’ שבו חילקה עמותת ‘גדרתים למען גדרה’ יותר מ-100 מחשבים לילדי משפחות בגדרה.

דורית בן בוחר:
“אחרי שנה ארוכה של טלטלות שעוברת מערכת החינוך בצל הקורונה, המערכת חייבת שרה מקצועית הקשובה לצרכי התלמידים המורים וההורים כאחד. אני בטוחה שיפעת שאשא ביטון כשרת החינוך תעשה עבודה מצוינת לטובת כלל תלמידי ישראל.”

 

המשאל נמשך

בתוך כך נמשך משאל הבחירות של ‘גדרה היום’ לקראת הבחירות שיתקיימו בעוד שלושה שבועות בדיוק.

כנסו והשפיעו על משאל הבחירות הגדול של גדרה היום:

גדרה היום

Recent Posts

קצין חיוך ראשי

הופעתו של גיא הוכמן פתחה את אירועי הקיץ מול אולם מלא בבני נוער קצין חיוך…

2 שעות ago

הוליגדרה

עדיין לא הוליווד. קורס הכשרה בתחום הטלויזיה והתקשורת הקהילתית החל בהשתתפות יוצאים לדרך. קורס הכשרה…

3 שעות ago

מעגלי קריאה

סדרת מפגשים לחובבי הקריאה יתקיימו בספרייה סדרה של חמישה מפגשי קריאה לחובבי המילה הכתובה יתקיימו…

3 שעות ago

דרושים דרושות

המועצה המקומית מציעה עבודה לבני הנוער בשכבת גיל התיכון בעבודות שיפות וניקיון לאורך חופשת הקיץ…

4 שעות ago

מסכמים שנה של ידידות

מתנדבי ידיד לחינוך סיכמו את שנת ההתנדבות במערכת החינוך היישובית ונערכים להרחבת הפעילות בשנה הבאה…

יום 1 ago

מקדמים חינוך

הנהלת המועצה החדשה ואגף החינוך היישובי נפגשו השבוע עם מנהלת מחוז מרכז במשרד החינוך וצוות…

2 ימים ago