דף הבית > חינוך > רגל פה, רגל שם

רגל פה, רגל שם

על רקע הסערה הגוברת סביב מינויו הצפוי של חבר הכנסת מעוז על תחומים נרחבים במערכת החינוך, ראש מועצת גדרה ‘נותר על הגדר’ ובוחר שלא לנקוט עמדה

סערת מעוז נמשכת. הסערה סביב מינויו המיועד של חבר הכנסת מעוז לאחראי על התוכניות החיצוניות במערכת החינוך מסרבת לשכוך.

יותר מ-70 רשויות מקומיות, כולל רשויות מקומיות באזורנו כמועצה המקומית מזכרת בתיה והמועצה האזורית גזר, ויותר מ-200 מנהלי בתי ספר יצאו בגלוי כנגד הכוונה ל’תת את המפתחות’ לתכנית הלימודים לאחד מחברי הכנסת הקיצוניים ביותר בדעותיהם, יו”ר נעם, חבר הכנסת אבי מעוז.

הודעת ראש המועצה

מנגד, לאחר ימים ארוכים של שתיקה מוחלטת, פרסם ראש המועצה המקומית גדרה הודעה לקונית שבה אומר שהוא מתואם באופן מלא עם מרכז לשלטון המקומי.

רבים מהקוראים הגיבו לפרסום בטענות שאמירותו אינה ברורה או שמאמירתו אפשר להבין שלא יפעל באופן אקטיבי לאזן את תכניות החינוך בגדרה אם וכאשר יקבלו תפנית מכיוון הממונה על התכניות החיצוניות המיועד.

הודעת ראש המועצה

לא בעד המינוי ולא נגדו. לא יאזן את תכנית הלימוד ולא יקבלה. רגל פה ורגל שם. הודעת ראש המועצה גדרה (ההודעה המלאה כלשונה)

על מה המהומה

היחידה שעליה יהיה אחראי יו”ר נעם, שאמור לעשות כן מתוקף תפקידו כסגן שר במשרד ראש הממשלה, עוסקת בכל התכנים שהם מעבר למקצועות הרגילים כמו מתמטיקה, גיאוגרפיה או אנגלית. היחידה אחראית על תוכניות בסך כ-2 מיליארד שקלים, שעוסקות בחינוך לערכים. על פי הפרסום ב N12 יש כבר גורמים בליכוד שמודים שהם פשוט לא הבינו שהם נותנים למעוז את המפתחות לליבה של מערכת החינוך – ועכשיו כבר אי אפשר לחזור מההסכם.

אבי מעוז צילום אלדד

האם יקבל סמכויות אמיתיות לעצב את תכנית החינוך של ילדינו בגדרה? חבר הכנסת אבי מעוז (צילום: אלדד)

 

זכויות יוצרים
המספר האדום

בדוק גם...

זה הזמן

כישרונות הבמה

מופע הסיום של שנת הפעילות בבית הספר ‘זמן תנועה’ של מרכז אופק כבש את הבמה …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

שינוי גודל גופנים