דף הבית > פוליטיקה > עו”ד סהר פינטו יוביל בראש סיעת הגדרתים

עו”ד סהר פינטו יוביל בראש סיעת הגדרתים

לפני דקות אחדות הודיע אלון גייר, יו”ר האופוזיציה ומייסד סיעת הגדרתים, על העברת הנהגת הסיעה לעו”ד סהר פינטו.

הגדרתים הנחיתו “פצצה פוליטית” בדרך של היערכות מחודשת לקראת הבחירות הקרובות ונכונות ברורה להחלפת השלטון. בפוסט שפרסם גייר, כתב כי על האמונה במנהיגות ערכית וחזקה שתוביל להחלפת השלטון שגדרה זקוקה לה. בקדנציה האחרונה ניהלה סיעת הגדרתים מאבק לטובת שקיפות ציבורית ומינהל תקין. גדרה זקוקה לחזון חדש וניהול ברמה אחרת , כתב גייר. בסוף דבריו הדגיש גייר כי הוא נשאר חלק פעיל בסיעת הגדרתים ובהנהגתה כדי להביא לשינוי המיוחל לטובת תושבי גדרה”.

מחר תתקיים הרמת כוסית המסורתית לרגל השנה החדשה בביתו של עו”ד פינטו. באירוע יישאו דברים היו”ר הנכנס והיוצא בנוכחות קרובים, תושבים ומכובדים רבים בניהם ח”כ רועי פולקמן, יו”ר סיעת כולנו בכנסת.

מוקדם לומר האם נחתמה רשימת סיעת הגדרתים לבחירות. מנגד, רשימתו של גמליאל שזכתה בפער דחוק בבחירות הקודמות והצליחה להרכיב קואליציה בזכות חבירה לסיעות יחיד טרם פורסמה. מקורבים מוסרים, כי חברי מועצה מכהנים בתפקידים בכירים לא יתמודדו בפעם הבאה על רקע אי הבנות עם גמליאל למרות השבחים המורעפים כלפי חוץ.

הודעתו של אלון גייר:

“תושבים יקרים, שנה טובה לכולכם. במיוחד ארצה לאחל שנה טובה לחיילים שלנו ואנשי כוחות הביטחון, לתלמידים ולמורים.

אני גאה להוביל את התנועה הנהדרת הזו שייסדתי לפני חמש שנים כאן בגדרה, תנועת “הגדרתים”. ביחד בנינו משהו ייחודי ומקסים: תנועה עממית של חברים הפועלים בהתנדבות. תנועה המאחדת את כל שכבות הציבור, אנשים מכלל קצוות הקשת הפוליטית, מכלל האמונות והעמדות תחת קורת גג אחת. תנועה כלל ישראלית.
התנועה הולכת מחיל אל חיל, כל יום יש מצטרפים חדשים. השנה הקרובה היא שנה גורלית בעבור גדרה, שנת בחירות. בעזרתכם אנחנו עומדים בפני החלפת השלטון בגדרה ונוכל להביא לכם בשורה חדשה לעתיד טוב יותר. גדרה זקוקה לחזון חדש ומנהיגות חדשה וניהול ברמה אחרת.
בשנה האחרונה, כמו בכל חמש השנים הקודמות – פעלנו רבות עבורכם, בגלוי ומאחורי הקלעים, כאופוזיציה נחושה ובלתי מתפשרת, וכנציגי ציבור אמיתיים. הדיונים שהעלנו הפכו למציאות ויצרנו סדר יום חדש בגדרה. היום כולם יודעים שצריך להתאמץ כאן יותר והיום כולם יודעים שעל כל שקל שהמועצה מוציאה יש מי שמשקיף ומדווח לציבור.
היום לכבוד השנה החדשה יש לי הודעה מיוחדת. לאחר חמש שנים בהם אני מוביל את תנועת הגדרתים, אני מודיע בזאת כי החלטתי לזוז צעד אחד הצידה ולהעביר את הנהגת התנועה לחברי המוכשר והחכם עורך הדין סהר פינטו.
סהר עשוי בדיוק מהחומרים שיצעידו את גדרה קדימה לקראת עתיד טוב יותר. איש חכם ונבון, חרוץ ויישר דרך, ברוח הגדרתים. איש ספר, אדם מאמין וערכי המייצג את המנהיגות הצעירה לה זקוקה מדינת ישראל וגם גדרה. לסהר נסיון מקצועי עשיר והוא מנהיג מלידה. אני סומך עליו שהוא ימשיך את מה שהתחלתי באופן טוב יותר.
אדגיש עם זאת, אני נשאר בגדרתים וממשיך בחברות פעילה בתנועה ובהנהגתה כדי להביא יחד אתכם לשינוי המיוחל, למען התושבים ובשביל התושבים”.

זכויות יוצרים

בדוק גם...

תחרות ציורי בטיחות

מציירים בטיחות

פרויקט בטיחות בדרכים דרך האומנות לזכרו של גיא נזירי ז”ל הושלם בגדרה גיא נזירי נהרג …

שינוי גודל גופנים