דף הבית > חי מהשטח > נשיא התאחדות התעשיינים שרגא ברוש מגיע למפגש עם תושבי גדרה

נשיא התאחדות התעשיינים שרגא ברוש מגיע למפגש עם תושבי גדרה

שרגא ברוש, נשיא התאחדות התעשיינים ויו”ר נשיאות הארגונים העסקיים, יגיע לגדרה למפגש עם התושבים בנושא עתיד גדרה בתחום התעשייה המסחר והתעסוקה.

ברוש, תעשיין בכיר ו’דור המשך’ בקבוצת מפעלי י. ברוש, שייסד אביו. שרגא ברוש, בעל תואר ראשון בכלכלה ובמנהל עסקים וסא”ל במיל’, מילא שורה של תפקידים ציבוריים ביניהם שימש סגן וממלא מקום ראש עיריית רמת גן, במסגרת תפקידו היה אחראי על תחום התרבות, החינוך הלא פורמאלי ותרבות הפנאי בעיר. בשנים האחרונות מוביל ברוש תהליכים במשק כגון העלאת שכר מינימום מתוך תפיסה המשלבת את רווחת התעשיין ועובד כאחד.

המפגש עם שרגא ברוש פותח סדרת מפגשים בנושאי תוכן על עתיד גדרה בהשתתפות אישי ציבור בכירים בתחומים השונים; תעשייה, חינוך, תרבות, מאבק בשחיתות, ניהול מוניציפלי, תיירות ומורשת ונושא הדיור והתחדשות עירונית.

מצע הגדרתים נבנה על בסיס עבודת תוכן של 7 ועדות בנושאים שונים בהשתתפות פעילי גדרתים, תושבי גדרה ומומחים בתחומים השונים.

תפיסת עולם בנושא תיירות ועסקים פתוחה לשיג ושיח לציבור – גדרה תהפוך מעיר שינה למושבה שבה גרים עובדים וקונים בגדרה. מושבה המהווה מוקד אזורי לתעסוקה מסחר ותיירות.

תכנית העבודה כוללת:

– הקמת חברה כלכלית ומינהלת להקמת אזור התעשייה.

– הקמת שלב א’ של אזור התעשייה- תכנון מחדש של אזור התעשייה והסבתו לאזור תעסוקה ומסחר (בדומה לפארק המדע ברחובות – נס ציונה).

– פיתוח וטיפוח עסקים מקומיים לרבות עסקים הפועלים מהבית.

– מיתוג רחוב הבילויים כפנינה תיירותית אזורית וכמוקד מסחר ובילוי.

עו”ד סהר פינטו יו”ר הגדרתים: “לאחר עשרות שנים בהם מדברים על אזור התעשייה, אנחנו נקים אותו! אני מגייס את התאחדות התעשיינים ואת משרדי הממשלה לתמיכה אקטיבית בהקמת פארק תעשייה תעסוקה ומסחר, אשר ייתן פתרונות תעסוקה קרוב לבית לתושבי גדרה, ויגדיל את ההכנסות של גדרה. יש בגדרה עסקים טובים ונותני שירות מצוינים, ועלינו לפעול לקידומם. אנחנו נהפוך את גדרה למושבה מתקדמת גם בתחום התעשייה התעסוקה והמסחר.
אני מזמין את כל מי שרוצה לשמוע ולהשמיע ולהיות חלק מהשינוי להגיע למפגש עם שרגא ברוש”. המפגש יתקיים ביום ראשון, 4.3, בשעה 20:30 בבית משפחת פינטו, ברח’ פרג 11.

 

זכויות יוצרים

בדוק גם...

ישיבת מליאה פה אחד

פה אחד

מליאת מועצת גדרה התכנסה לדיון בנושאים ותקציבים שונים שעל סדר יומה של המושבה. מרבית ההחלטות …

שינוי גודל גופנים