דף הבית > צרכנות > משחקיית העץ הנודדת של ‘משחק חוזר’ מגיעה לגדרה

משחקיית העץ הנודדת של ‘משחק חוזר’ מגיעה לגדרה

משחקיית העץ נודדת מעיר לעיר ומעמידה לשירות ילדיכם את מגוון הצעצועים המיוחדים של המיזם משחק חוזר- ספריית צעצועים לילדים. המשחקייה מגיעה לגדרה לספריית גדרה ב 26/2 בשעה 16:00-19:00.

מוזמנים להצטרף בקליק לקבוצה ולהיות תמיד הראשונים לדעת!

תנו להם לגלגל, להרכיב, לדמיין ולחקור להנאתם. מלבד ההנאה המובטחת שבמשחק, תוכלו לגלות מהם הצעצועים שילדיכם אוהבים במיוחד בלי הסיכון שבקנייתם בחנות. בנוסף, תוכלו כבר במקום לצאת עם צעצוע אהוב במחיר מוזל: כל הצעצועים במשחקייה מוצעים למכירה ב70% מערכם בחנות. חסכו כסף והרוויחו שקט וביטחון בקניית מוצר “בדוק”.

הזדמנות נהדרת ללמד את ילדיכם בצורה כיפית על צרכנות נבונה, ושמירה על הסביבה.

“משחק חוזר” הינו מיזם חברתי-סביבתי מעולם הכלכלה השיתופית אשר שם לו למטרה להנגיש לילדים מגוון צעצועי איכות בהתאמה רצופה להתפתחותם, תוך חינוך לשימוש חוזר, צרכנות נבונה ושמירה על הסביבה.

ילדים גדלים ומתפתחים מהר, צעצוע שהתאים להם אתמול כבר לא רלוונטי היום. אנו כהורים ניצבים אל מול הר צעצועים בבית, שמלבד הבלאגן והקושי באחסונם מהווה בזבוז כלכלי וסביבתי אדיר.

הרעיון מאחורי “משחק חוזר” הוא פשוט- שיתוף והחלפת צעצועים על מנת להפוך אותם ממוצר “חד פעמי” ל”רב פעמי”. ממש כמו ספריה, רק עם צעצועים במקום ספרים.

ברכישת מנוי לספריית הצעצועים, הורים יוכלו לחסוך כסף רב, יפחיתו את הבלגן בבית ויפנו מקום אחסון חיוני תוך התאמה רצופה ומוצלחת יותר של הצעצועים בבית לצרכים ולרצונות העדכניים של ילדיהם.

הכניסה חינם אך מותנית בהרשמה מראש – לחץ כאן

זכויות יוצרים

בדוק גם...

שישי במושבה

שישי בבוקר זה גדרה

גם הבוקר – רחוב הבילויים קורא לכם, יקב כהנוב פתוח גם הבוקר, כבכל יום שישי, …

שינוי גודל גופנים