דף הבית > חינוך > מכל קצוות העולם
מכל קצוות תבל

מכל קצוות העולם

הוועידה הבינלאומית של נעמת התקיימה בכפר הנוער כנות, דקות ספורות מגדרה, לאחר שנציגות מאמריקה ואירופה הגיעו במיוחד לאירוע. האורחות רמות הדרג פגשו את התלמידים והתרשמו: “הנוער כאן הוא דור העתיד שיוביל את מדינת ישראל”

ארגון נעמת הוא אחד הארגונים הוותיקים בישראל, ולמעשה – קיים עוד לפני שהמדינה נוסדה. כבר בשנת 1921 נוסד הארגון לראשונה על ידי חלוצות העלייה השנייה והשלישית, שהתאגדו, דרשו וקיבלו הכרה במוסדות ההנהגה היהודית בארץ ישראל. כיום, “נעמת” היא אחד מארגוני העובדים – או נכון יותר לומר העובדות – הגדולים ביותר בישראל, המאגדת תחתיה מאות אלפי עובדות.

מידי שנה מתקיימת הוועידה הבינלאומית לסולידריות של “נעמת”, והשנה בחרו בארגון את כפר הנוער כנות כמקום בו תתקיים הוועידה. נציגות של הארגון מכל רחבי העולם הגיעו לכפר, קיימו דיונים, שמעו הרצאות ופגשו את התלמידות והתלמידים. בוועידה השתתפה גם חגית פאר, יו”ר נעמת, שהתייחסה בדבריה לאתגרים העומדים על הפרק ולעשייה החשובה של הארגון במאבק ותמיכה בשיפור זכויות הנשים העובדות בישראל, שעדיין מתמודדות עם פערי שכר ותנאים לעומת עמיתיהם הגברים. באירוע השתתפה גם שירלי שביט, מנהלת המחלקה לקשרי חוץ בנעמת.

נציגות “נעמת” שהשתתפו בכנס הגיעו בין היתר מארה”ב, קנדה, מקסיקו, ארגנטינה וברזיל. הן נהנו גם מהרצאות אורח של יו”ר מרכז משה דיין, פרופ’ עוזי רבו. “היה מרגש ומרשים לראות את בני הנוער המהווים את עתיד ההנהגה של מדינת ישראל”, אמרו המשתתפות לאחר הוועידה. “ראינו את התפיסה החינוכית שמוביל מנהל הכפר, ד”ר חזי יוסף, ושהפכה את כפר הנוער כנות לאחד מכפרי הנוער המובילים והמבוקשים בישראל, מתוך שאיפה למצויינות תוך שמירה על ערכים חברתיים אשר שמים דגש על ערכי הרעות והאחווה. ההישגים הלימודיים הגבוהים של התלמידות והתלמידים מוכיחים כי הצוות המקצועי בכנות מראה בכל יום מחדש שעבור כל בת ובן נוער, השמיים הם הגבול”.

בכנס הבינל בכנות

“פועלים לרווחתם הנפשית של התלמידים”

מנהל הכפר, ד”ר חזי יוסף:

“הפעילות החינוכית בכפר הנוער כנות זוכה להכרה ולהערכה בארץ ובעולם. יחד עם זאת, מלאכה רבה עוד לפנינו. צוות הכפר ואני פועלים להמשיך ולהוביל את הנוער לפסגות ולשיאים תוך שאנו שומרים על רווחתם הנפשית של התלמידים. אנו נחושים לראות בתלמידים שלנו את השילוב של מצליחים ומאושרים”.

בכנס הבינל בכנות

אורחות מכובדות. בכנס הבינלאומי בכנות
זכויות יוצרים
המספר האדום

בדוק גם...

זה הזמן

כישרונות הבמה

מופע הסיום של שנת הפעילות בבית הספר ‘זמן תנועה’ של מרכז אופק כבש את הבמה …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

שינוי גודל גופנים