דף הבית > חינוך > מכוונים גבוה
בתי הספר התיכוניים

מכוונים גבוה

מנכ”ל רשת דרכא הגיע לפגישה עם הנהלת המועצה המקומית גדרה להכרות ושיח ראשוני בתכנית העבודה לקידום מערכת החינוך העל יסודית ביישוב

ארבעה בתי ספר על יסודיים פועלים בגדרה בחינוך הממלכתי והחינוך הממלכתי דתי, דרכא בגין, דרכא רמון, דרכא נתיבי נועם ודרכא רות.

בתי הספר בגדרה הם חלק מ 47 בתי ספר המנוהלים על ידי רשת דרכא.

בתחילת השבוע האחרון הגיעו מנכ”ל רשת דרכא, ד”ר גיל פרג, וצוותו לפגישת עבודה עם ראש המועצה פינטו, מחזיקת תיק החינוך בן בוחר וצוות הנהלת אגף החינוך היישובי.

בפגישה סקר הצוות המקצועי של הרשת את סטטוס התיכונים ביישוב, מגמות, נתונים ואתגרים. הנהלת המועצה שטחה בפני הצוות את החזון החינוכי הממוקד בקידום מערכת החינוך היישובית והצבתה במקומות הראשונים במדינה תוך מיצוי כלים של מצוינות וחדשנות.

לאחר הפגישה פרסם ראש המועצה עדכון וכתב:

נפגשנו השבוע עם רשת דרכא, רשת החינוך של בתי הספר כאן ביישוב שלנו. בעבור דרכא, בתי הספר בגדרה מהווים מקור לגאווה. בסיכום הפגישה, הסכמנו על המשך פעילות הרשת בגדרה ועל שיתוף פעולה הדוק יותר שיבטיח את המשך השיפור בחינוך העל יסודי. הנוער של היום הם פני המושבה של מחר, נמשיך להשקיע בהם ובחינוך בגדרה מעל לכל!

ד"ר גיל פרגהגיע לשמוע את החזון החינוכי הממוקד של הנהלת המועצה המקומית החדשה. ד”ר גיל פרג, מנכ”ל רשת דרכא (תמונה מתוך אתר רשת דרכא)

 

זכויות יוצרים
המספר האדום

בדוק גם...

סערה במליאה

סערה במליאה

דיון סוער בדיון מליאת המועצה המקומית גדרה שהתקיים השבוע סערה במליאה. דיון מליאה סוער נרשם …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

שינוי גודל גופנים