דף הבית > בחירות מקומיות 2023 > לאן נעלמו שרי הליכוד?
נעלמו השרים

לאן נעלמו שרי הליכוד?

מערכת הבחירות בשיאה ושרי הליכוד בולטים בהעדרם

יואל גמליאל, אח של השרה גילה גמליאל מהליכוד, התהדר בכל מערכות הבחירות הקודמות בקשריו עם שרי הליכוד והביא אותם בזה אחר זה לכנסי הבחירות שלו בגדרה במערכת בחירות הנוכחית נעלמו שרי הליכוד מקמפיין גמליאל. לא ברור האם בשל חוסר תמיכה בגמליאל או בשל איבוד גובה של הליכוד בציבור.

מערכת הבחירות בגדרה בשיאה כאשר יואל גמליאל וסהר פינטו מתמודדים ראש בראש על תפקיד ראש המועצה הבא.

למרות שנותרו ימים ספורים למערכת הבחירות טרם נראו ברחובותינו השבנה שרי הליכוד שבפעמים הקודמות בהן התמודד גמליאל על הבכורה בגדרה הגיעו באופן מובלט להמליץ עליו בפני התושבים.

מדוע נעדרים השרים?

לא ברור האם העדרותם מהנוף המקומי היא בשל הירידה בתמיכה בקרב ציבור התושבים במפלגת הליכוד הסובלת משפל עמוק באחוזי התמיכה גם בשל כשלי השבעה באוקטובר או שמא העדרותם של השרים היא בשל ההבנה הפוליטית שלהם שגמליאל סיים את תפקידו ההיסטורי בגדרה ואינם רוצם להצטלם עם מי שעשוי להפסיד את הבחירות.

על מנת להצטל לצד שרי הליכוד עלה הפעם גמליאל לירושלים לפגישת מחזור הבטחות עם שרת התחבורה.

השרים לא נראה ברחובות המושבה גם לא במסגרת הפרק הקודם של מערכת הבחירות, הפרק שנקטע באיבו בשבעה באוקטובר, כך שככל הנראה הסיבה אינה כרוכה בעומס העבודה הרב שיש במשרדיהם של שרי הליכוד במהלך ניהול המלחמה עצמה.

השכן מכפר אחים כבר לא קופץ לביקורי תמיכה. השר כץ בימים אחרים של תמיכה פעילה. (צילום לע”מ, קובי גדעון)

איפה גמליאל?

גם גילה גמליאל, אחותו של ראש המועצה המכהן, שרת המודיעין הישראלי ומי שהיתה דומיננטית מאוד במערכת הבחירות הקודמת לא נראית ברחובות המושבה.

למערכת הבחירות הקודמות הגיעה גמליאל כאשר היא בשיאה ומדורגת בעשריה הראשוניה של הליכוד. לא ברור האם העדרותה של השרה מהמערכת הנוכחית היא בשל התדרדרות הפוולאריות שלה שהשתקפה בעובדה שבפריימריז האחרונים התברגה במקום שהביא אותה למקום 30 ברשימת הליכוד. 

כזכור בבחירות הקודמות הגיעה השרה לשיחות ופגישות רבות עם תושבי גדרה והמליצה בפניהם על אחיה. את מי שלא הצליחה לשכנע לשים פתק של גמליאל בקלפי ניסתה לשכנע להצביע עבור סהר רווח למרות שזה האחרון הצהיר בכל פינה שלא מתכוון לתמוך או לחבור לגמליאל בשום צורה.

(בשער: השרה גמליאל צילום: ניימן)

 

זכויות יוצרים
המספר האדום

בדוק גם...

זה הזמן

כישרונות הבמה

מופע הסיום של שנת הפעילות בבית הספר ‘זמן תנועה’ של מרכז אופק כבש את הבמה …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

שינוי גודל גופנים