דף הבית > חי מהשטח > התקפת רקטות על גדרה. אין לימודים

התקפת רקטות על גדרה. אין לימודים

בעקבות חיסולו של בכיר הג’יהאד נפתח סבב הסלמה במטח רקטות על אזור אשקלון, אשדוד, רחובות, גדרה ויישובי הסביבה. מספר יירוטים של סוללות כיפת ברזל מעל גדרה

מעט לפני 6 בבוקר, התעוררו תושבי גדרה לשמע אזעקות המתריעות על שיגורי רקטות לעבר אזור המושבה. יירוטי כיפת ברזל נשמעו בברור מעל בתי היישוב. שברי רקטות מיורטות נפלו ברחובות היישוב, במספר מוקדים במרחק של פחות מק”מ זה מזה. כוחות ‘סילוק פצצות’ של המשטרה עמלים בשעה זו על פינוי כל הנפלים.

בוקר רועש. שברי רקטה מחוררת שיורטה על ידי כיפת ברזל.  לפני שעה קלה.

בעקבות חיסולו של בכיר הג’יהאד האיסלמי, בהאא’ אבו אלטעא, החלה מתקפת רקטות משולבת על אזורים נרחבים בטווח ה-40 ק”מ מרצועת עזה. על פי הוראות פיקוד העורף לא יתקיימו לימודים ביישובים בטווח זה מהרצועה כולל גדרה.ראש המועצה פרסם הודעה רשמית בנושא.

כזכור, גם ללא הוראות פיקוד העורף המפורשות, לא יתאפשרו לימודים במצב מתוח שכזה, גם בשל העדר מיגון מחלק מגני הילדים ביישוב.

בנוסף להחלטה על ביטול הלימודים ביישוב, הוחלט להעביר את היישוב למצב חירום. החמ”ל היישובי ייפתח בדקות הקרובות ותיערך בו הערכת מצב בהתייעצות עם נציגי כל הרשויות הרלוונטיות. גדרה היום ימשיך לעדכן ככל שיתקבלו החלטות נוספות הרלוונטיות לציבור הרחב.

ננעץ בחול. אחת מהשברים לפני שעה קלה בגדרה.

נפילת שברים בגדרה

הנפילה. אין להתקרב לשברי הרקטות. התושבים מתבקשים לתת לרשויות לטפל בנפלים!

 

שברים שאותרו לאחר היירוטים בגדרה

לפחות 4 מוקדי נפילת שברים. כוחות משטרה מפנים אחד מהנפלים.

נפילה במרפסת בית בגדרה.
זכויות יוצרים

בדוק גם...

כוס חמישית

כוסית חמישית

השנה מוסיפים כוסית חמישית לליל הסדר – כוסית בתקווה לשוב החטופים כוסית חמישית. בבתים רבים …

שינוי גודל גופנים