דף הבית > חי מהשטח > הקרב על שדה דב מגיע לגדרה?

הקרב על שדה דב מגיע לגדרה?

מועצת גדרה נערכת בהתאם להחלטת המרכז השלטון המקומי להשבתת הרשויות כחלק מהמאבק למניעת סגירת שדה דב

בצעד חריג הכריז בשעות האחרונות המרכז לשלטון מקומי על שביתת הזדהות ביום ראשון של כל הרשויות המקומיות במחאה על ההחלטה על סגירת שדה דב הצפוי להסגר סופית ביום ראשון הקרוב.

לפני שעות אחדות פרסם מנכ”ל המרכז לשלטון מקומי, שלמה דולברג, הודעה חריגה ובה הנחייה לכל ראשי הרשויות על שביתת הזדהות במאבקה של עיריית אילת בעיקר על מניעת סגירת שדה דב. “השלטון המקומי ישבית ביום ראשון הקרוב את השירותים העירוניים בעיריות ובמועצות כהזדהות עם מחאת העיר אילת על סגירת שדה דב.”

המחלוקת על שדה דב נמשכת שנים רבות בערכאות השונות, אשר החליטו על סגירה סופית של השדה לאפשור פיתוח השטח היקר עליו הוא יושב לטובת נדל”ן לעסקים ומגורים.

“צינור החמצן”

תושבי אילת הטוענים שהשדה הוא ‘צינור החמצן’ שלהם, גייסו את כל מי שאפשר למאבק, את תושבי תל אביב, פוליטיקאים בכירים וגם את ראשי הרשויות המקומית אשר החליטו היום על הצעד החריג.

מאיר יצחק הלוי ראש עיריית אילת אמר כי “זו הפגיעה הקשה ביותר בעיר אילת בתולדותיה. בחישובי הכסף לא מתחשבים בנזק שיעשה לעיר והערכות אלו גוברות על הנזק שיעשה עם ביטול סגירת השדה. שדה דב הוא של כולם. סגירתו משמעותה שיתוק התעופה הפנים ארצית ופגיעה ביישובי הערבה וביישובים הצפוניים, פגיעה קשה בתיירות, הגדלת מספר תאונות הדרכים ופגיעה קשה בחולים שמקבלים טיפול במרכז”.

לא ברור עדיין היקף ההשפעה כאן בגדרה

לא ברור מידת ההשבתה שנחווה כאן בגדרה וטרם פורסם האם ההשבתה תשפיע על כינוס ישיבת מליאת המועצה המתוכננת ביום ראשון בערב להתכנס לאישור צו מיסי הארנונה לשנת 2020.

זכויות יוצרים

בדוק גם...

שישי במושבה

שישי בבוקר זה גדרה

גם הבוקר – רחוב הבילויים קורא לכם, יקב כהנוב פתוח גם הבוקר, כבכל יום שישי, …

שינוי גודל גופנים