דף הבית > חי מהשטח > הציל ילדה מטביעה והוכר כיקיר המושבה
ניר בזק על הבמה

הציל ילדה מטביעה והוכר כיקיר המושבה

ניר בזק, חבר המועצה לשעבר ומתנדב באיחוד הצלה, הוכר השבוע כיקיר גדרה וחשף על הבמה את הסיפור המרגש

יקירי המושבה. השבוע התקיים טקס יקירי המושבה, הטקס השנתי בו מחלק ראש המעוצה תעודות גדולות ומאירות פנים לשורה של ותיקי היישוב אשר ועדה מטעם המועצה מאשרת אותם כראויים לתואר יקיר המושבה.

על הבמה עלו בזה אחר זה אחד עשר יקירי ויקירות גדרה לשנת 2022, אחרי קמפיין נרחב שהפיץ את שמותיהם ותמונותיהם ברבים.

ניר בזק

חבר המועצה לשעבר, אשר מצא עצמו מחוץ לרשימת המועמדים לרשות מטעם מפלגתו של גמליאל, התמודד לצד ציון ידעי בבחירות האחרונות אך נותר מחוץ למועצה במהלך הקדנציה האחרונה, חזר לבמה.

את ההוקרה כיקיר גדרה קיבל לא בשל התנדבותו כחבר מועצה אלא בעיקר בשל התנדבותו כמתנדב איחוד הצלה, התנדבות אשר במסגרתה הצליח להציל, יחד עם חבריו, את חייה של ילדה תושבת גדרה אשר טבעה לפני שנים אחדות בבריכה פרטית וחייה ניצלו לאחר החייאה שביצע בה בזק.

אל הבמה בטקס ההוקרה עלה בהתרגשות מחובק עם הילדה שהציל.

אפי בן סימון

בין העולים לבמה היו מבקר המועצה לשעבר אפי בן סימון, המבקר אשר לכשפרש נכנסה המועצה ל-5 שנים תמימות ללא מבקר כלל.

בן סימון קיבל את ההוקרה על פעילותו ההתנדבותית המרובה במועדון רוטרי, בבית החולים קפלן, בבית הספר דרכא בגין, במועדוני הרווחה במושבה, במשמר האזרחי ובוועד למען החייל.

שמעון דהן

לצידו קיבל את ההוקרה גם שמעון דהן, תושב ותיק בגדרה ופעיל עד היום בהדרכות רשויות מקומיות לעיתות חירום.

את ההוקרה קיבל דהן על התנדבותו במסגרת יחד למען החייל, רוטרי הבילויים ובבתי הספר השונים במושבה.

באחרונה קיים דהן סבב הדרכות גם ברשויות רמלה ואשדוד:

שמעון דהן

מכין אותנו לחירום. שמעון דהן בהדרכת חירום בעיריית רמלה

אביב קליין

אביב קליין קיבלה את ההוקרה המכובדת תודות לפועלה בתחומי הספורט, החינוך, הקהילה והתרבות. בין השאר כיהנה קליין כחברת הנהלת המתנ”ס בגדרה במשך 17 שנים.

שושנה כהן

שושנה כהן עלתה נרגשת לבמה כדי לקבל את ההוקרה על פועלה במסגרות התנדבותיות בגדרה ובהם האגודה למען החייל, בית חולים קפלן, בית חולים הרצפלד וקופת חולים גדרה.

מיכאל מרקו יפרח

מיכאל יפרח עלה לבמה לקבל מידי ראש המועצה גמליאל את ההוקרה על פועלו כמנהיג קהילת אור החיים במזרח גדרה, ממקימי בית הכנסת שצמחה בו קהילה גדולה ומגוונת.

סיגלית גני

סיגלית גני קיבלה את ההוקרה על פעילותה ההתנדבותית במסגרת ‘סוגרות בקהילה’, פעילות במסגרתה המתנדבות סורגות מגוון רחב של אביזרים ופריטי לבוש עבור מוסדות שונים בקהילה.

גני אף נבחרה להוביל את המיזם האמור בראייה ארצית כאשר 48 קבוצות פועלות במקביל בכל רחבי המדינה בהנחייתה.

אורי עינת

אורי עינת קיבל את ההוקרה על פועלו כיו”ר עמותת השימור בגדרה, ועל חברותו בהנהלת מוזיאון גדרה והבילויים, הנהלת בית הכנסת הגדול ועל פעילותו במסגרת רוטרי גדרה.

פנינה הלוי

פנינה הלוי, דמות מוכרת בקהילת גדרה מזה שנים, קיבלה את ההוקרה על פעילותה בהובלת הקרן לחינוך גדרה, קרן אשר מצליחה לגייס משאבים לקידום פעילויות חינוך רבות ופעילות רבות המחברות בין חינוך הילדים והנוער לבין שמירה על הסביבה וקידם המודעות לקיימות.

פנינה הלוי יקירת גדרה

יקירת גדרה. פנינה הלוי על הבמה עם זר הפרחים ותעודת הכבוד

סימה בן נעים

בן נעים עלתה על הבמה לקול תשואות הקהל כאשר היא מקבלת את ההוקרה על פתיחת ביתה ללא פחות מ-17 ילדות וילדים שנזקקו למשפחת אמנה חמה ובמקביל התנדבה במסגרות שונות ביישוב כדוגמת הועד למען החייל, איחוד והצלה, פרוייקט קריאה בהנאה ועוד.

רוזה דרויאן

רוזה קיבלה את ההוקרה על פועלה לאורך שנים רבות בתרומה למען נזקקים שעבורם אספה אוכל וביגוד, לביקוריה בבתי קשישים לטפל בהם ולדאוג לשלומם, התנדבותה בקופת חולים ועל כך שהקדישה את עצמה לטיפול בילדיה ובקהילה.

 

זכויות יוצרים
המספר האדום

בדוק גם...

סערה במליאה

סערה במליאה

דיון סוער בדיון מליאת המועצה המקומית גדרה שהתקיים השבוע סערה במליאה. דיון מליאה סוער נרשם …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

שינוי גודל גופנים