דף הבית > קהילה > נוער > הופעה פרטית בשבט
דן ינאי בצופים

הופעה פרטית בשבט

דן ינאי, זמר עולה ובוגר הצופים, בהופעה פרטית לחניכי שבט שחר בגדרה

דן ינאי, זמר צעיר בתחילת דרכו, הגיע ביום שישי האחרון והופיע בפני חניכי שבט הצופים בגדרה במסגרת הפעילות השבועית שלהם במתחם הצמוד לבית הספר רימונים.

ינאי, בוגר הצופים בעצמו, מככב באחרונה בערוצי המוזיקה עם מספר שירים מקוריים שלו שתופסים את האוזן של הקהל הצעיר.

“כל שבוע בבארבי”

בראיון לערוץ המוזיקה פרוגי סיפר ינאי:

“אני מנגן על גיטרה ופסנתר מגיל מאוד צעיר, אני כותב שירים כבר מבית ספר יסודי, הייתי ילד מאוד לא שגרתי – ביסודי הייתי מסתובב כל היום עם אוזניות על הראש ושומע מוזיקה, הולך כל שבוע להופעות במועדון הבארבי בתל אביב, עומד בשורה הראשונה וצועק את כל המילים. כל הלהקות והזמרים של אותה תקופה הכירו אותי. תנסו לדמיין ילד בכיתה ה’ מנגב חומוס עם להקת “מוניקה סקס” בבאקסטייג’. מאז אני פשוט תמיד מסתובב עם מחברת ומכשיר הקלטה, שהפך לאייפון עם הזמן, מתעד מה שאני רואה ואת האנשים. זה תמיד היה שם, לא ממש בחרתי את זה, זה מה שפשוט עשיתי ורציתי לעשות”.

דן ינאי

בוגר צופים, גיטרה, הגברה וחלון בהיר בתוך מערכת מזג האויר הגשומה. מתכון מנצח. דן ינאי בהופעה בשבט (תמונה: שבט שחר)

“שנה אש”

זו אינה הפעם הראשונה שינאי מופיע בפני חניכים משבטי הצופים בארץ. החיבור בים הקהל הצעיר שחובב את שיריו ואת הז’אנר לבין בוגר צופים שחוזר אל השבט כדי להרים את הקהל הצליח כבר מספר פעמים ואומץ בהצלחה גם בגדרה.

לאחר ההופעה פרסמו בשטח שחר תודות לינאי ” תודה אלוף, נהנו מאוד! ההשקעה שלך להצליח בתחום לא מובנת מאליה. לטפס לאט לאט למעלה. בהצלחה !” שענה מצידו ” תודה רבה אהובים היה מדהים איתכם, שתהיה שנה אש”.

(תמונות בכתבה: שבט שחר)

 

זכויות יוצרים

בדוק גם...

טקס יום השואה

טקס זיכרון יישובי לשואה ולגבורה יתקיים באולם הספורט רמון טקס יום השואה היישובי יתקיים ביום …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

שינוי גודל גופנים