דף הבית > חי מהשטח > דוחים בשאט נפש את הניסיון “לקושש קולות”

דוחים בשאט נפש את הניסיון “לקושש קולות”

מפקד מחוז מרכז במשטרה דוחה בתקיפות את ניסיון של ראש המועצה גמליאל להאשים את המשטרה במחדלי הביטחון בגדרה

בשאט נפש. בעקבות האירוע המזעזע שהתרחש הלילה בגדרה, קיים ראש המועצה המקומית גדרה “הערכת מצב” שאחריה פרסם הודעה המתמקדת בניסיון להסיט את האש הממוקדת כנגדו, ביקורת שהתארגנה לכדי הפגנת ענק אל מול ביתו, אל עבר משטרת ישראל:

אנו עדים למחיר אוזלת היד של משטרת ישראל אשר מפקירה פעם אחר פעם את ראשי הערים, תושבי מדינת ישראל ואזרחי ישראל.

אנו עומדים בחזית המלחמה בפשיעה ואין לנו שום מענה מהגוף האמון לאכיפת הסדר והחוק. לא יכול להיות מצב שתושבי מדינת ישראל, אזרחים תמימים, יופקרו להילחם בגופם ובנפשם בפורצים, גנבי רכבים, שוהים בלתי חוקיים ובעבריינים אלימים.

לצערי, תושבת גדרה שילמה מחיר כבד בגופה ובנפשה ואיתה קהילת גדרה כולה, אנו יוצאים למאבק ולא נעצור עד שמשטרת ישראל תשנה את תפיסת הפעלתה בערים בכל רחבי המדינה.

“דוחים בשאט נפש”

במשטרה לא קיבלו את הניסיון של גמליאל בהבנה.

מפקד מחוז מרכז – ניצב אבי ביטון, קיים הערכת מצב מיוחדת, יחד עם פיקוד מרחב שפלה וגורמי האח”מ, בעקבות חשד לאירוע אונס בגדרה.

בתום הערכת המצב, הטיל מפקד המחוז את החקירה על היחידה המרכזית של מחוז מרכז, והנחה להפעיל את כל האמצעים, היחידות והיכולות, על מנת להגיע לחקר האמת בהקדם ומיצוי הדין עם החשוד.

דברי הבל. “מביעים שאט נפש מהניסיון לקושש כותרות על גבה של נפגעת עבירה”

בהודעת המשטרה התייחס מפקד המחוז גם לניסיון הסטת האשמה של גמליאל וכתב:

“בהתייחס לדברי הבל וחסרי אחריות של ראש עירית גדרה, על רקע חשד לאירוע אונס חמור בעיר, אנו מביעים שאט נפש מהניסיון של נבחר ציבור לקושש כותרות והון פוליטי על גבה של קורבן עבירה.

תמוה ביותר שרק אתמול שיבח ראש העיר את שוטרי ומתנדבי התחנה, בערב מיוחד שערך לכבודם, ואילו הבוקר שיגר אל חלל האוויר התבטאות אומללה בגנותם, באופן שאינו ראוי לבעל תפקיד, במעמדו.

נמשיך ונפעל בכל המישורים למען שלומם של תושבי העיר ובטחונם.”

הפגנה מול ביתו של גמליאל

הציבור הפעם לא התבלבל. הפגנת הענק מול ביתו של ראש המועצה של הציבור שמבין שהאחריות לחוסר הביטחון היא על ראש המועצה ולא על מפקד המחוז

“זכינו לתגובות מזלזלות של ראש המועצה”

בהדיפת ניסיון הסטת האש של גמליאל מצטרף למעשה מפקד המחוז לעו”ד סהר פינטו, יו”ר גדרתים, אשר השתתף היום בהפגנה אל מול בית ראש המועצה ופרסם הבוקר דברי ביקורת נוקבים כנגד התנהלותו המזלזלת של גמליאל לאורך השנים בסוגיית הביטחון:

“בשנים האחרונות הגשנו הצעה לסדר עלינו להגברת הבטחון האישי של תושבי גדרה; רישות היישוב במצלמות, חיבור למוקד צופה, הקמת תחנת משטרה, שערי כניסה דיגיטליים, ורחבת השיטור העירוני המשולב והמשמר האזרחי מבוסס מתנדבים).
במקום לטפל בנושא ברצינות הנדרשת, זכינו לתגובות מזלזלות של ראש המועצה”

“רעייתי ואני מזועזעים”

בתוך כך פרסם גם ראש הממשלה התייחסות מיוחדת לאירוע החריג, אשר העיסוק התקשורתי בו נוח לו משמעותית מהכותרות העוסקות במחאות הנרחבות כנגד שינוי שיטת המשפט בישראל:

פוסט של נתניהו על האונס בגדרה

“רעייתי ואני מזועזעים”. הציוץ של ראש הממשלה על האירוע בגדרה

(בשער: ראש המועצה גמליאל וניצב אבי ביטון, צילום Avibit0808)

זכויות יוצרים
המספר האדום

בדוק גם...

זה הזמן

כישרונות הבמה

מופע הסיום של שנת הפעילות בבית הספר ‘זמן תנועה’ של מרכז אופק כבש את הבמה …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

שינוי גודל גופנים