דף הבית > פלילים > אמצעי לחימה גנובים מצה”ל אותרו בגדרה
ניידת משטרת ישראל

אמצעי לחימה גנובים מצה”ל אותרו בגדרה

צוות של המשטרה שהגיע לחיפוש סמים בעקבות מידע מודיעיני בבית בגדרה, איתר רימון רסס ורימון הלם שנגנבו על פי החשד מצה”ל על ידי חייל משוחרר

אמצעי לחימה גנובים בגדרה.

שני אחים, תושבי גדרה, הובאו להארכת מעצר על ידי שוטרי משטרת רחובות אשר הגיעו לבית השניים בעקבות מידע מודיעני על סמים המוחזקים במקום ואתרו במפתיע אמצעי לחימה גנובים מצה”ל.

על פי המידע שנחשף בהליך הארכת המעצר שהתקיים בבית המשפט השוטרים הגיעו לבית בגדרה בעקבות מידע מודיעיני על החזקת סמים לצרכי מסחר במקום ואכן מצאו בחצר הבית את הסמים המדוברים.

מה שלא ציפו השוטרים למצוא בבית היו שני רימונים צה”ליים, רימון רסס ורימון הלם שהוחזקו בצידנית והחשד הוא שנגנבו מצה”ל על ידי אחד מהאחים בשירת עד לאחרונה בגולני.

על פי הפרטים שנמסרו בבית המשפט אימם של האחים העידה כי בנה, לוחם בגולני, עובר תקופה קשה ועל כן לקח רימוני הלם מהבסיס. לטענתה של האם, כשהבין כי הוא מפליל את אחיו החליט להתוודות ופנה למפקדו בבסיס וסיפר לו על מעשיו.

לאחר שנמצאו עדויות התומכות בגרסתם של השניים הוחלט בבית המשפט להקל בתנאי מעצרם ולשחררם למעצר בית. הליך משפטי נפתח כנגד החייל המשוחרר בצה”ל, ההליך המשפטי כנגד השניים נמשך.

 

זכויות יוצרים
המספר האדום

בדוק גם...

סערה במליאה

סערה במליאה

דיון סוער בדיון מליאת המועצה המקומית גדרה שהתקיים השבוע סערה במליאה. דיון מליאה סוער נרשם …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

שינוי גודל גופנים