דף הבית > ספורט > חוזרים לכושר

חוזרים לכושר

החזרה לשגרת פעילות ספורטיבית לאחר תקופת השבתה ממושכת היא גם הזדמנות וגם כוללת סיכונים בריאותיים למי שנחפז מידי. אבי גאון, מאמן כושר וטריאתלון מגדרה, בכמה טיפים חשובים לחוזרים לשגרה

אחרי תקופה של סגר ואימוני כח בלבד (או אימון בפתיחת דלת המקרר) חוזרים לשגרת אימונים, בסטודיו/ריצה/שחייה/ מאמאנט וכל ענף אחר או מתחילים לעסוק בפעילות גופנית כי תקופת הקורונה הביאה אותנו למסקנה כי זה הזמן להתחיל ולעסוק בספורט.

על מנת להקל את החזרה לכושר להלן כמה עצות:

א. הגדירו לעצמכם לפחות 2 מטרות ברורות למה לחזור לכושר, הצבת מטרות ברורות (הנאה, ירידה במשקל, חברותא, תחרות) יקלו עליכם.

ב. הדרגתיות – יש לחזור/להתחיל בהדרגה על מנת להמנע מפציעות, להמנע מחוויה שלילית ולאפשר לשרירים ומערכת לב ריאה להסתגל לחזרה לאימונים.

ג. קבעו בלו”ז האישי את האימונים. מה שנעוץ ביומן יבוצע.

סוף סוף לא רק אימוני זום. מאמן הכושר אבי גאון

ד. צרפו לפחות אחד מבני המשפחה לפעילות- הכי כיף ביחד.

ה. הקפידו על שעות שינה- שינה גורמת לנפלאות לגוף.

ו. קבוצה – מסגרת קבוצתית תומכת היא אחד מהדברים המרכזיים שגורמים לאנשים להתמיד בפעילות.

ז. הרגל רע – זה הזמן להחליט להמנע מהרגל רע אחד לפחות. הפחתה/הפסקה של עישון לדוגמא.

מעל הכל התמדה התמדה היא המפתח לאורח חיים בריא.

חזרה לשגרה נעימה לכולם


בדוק גם...

מעל 500 נדבקים בגדרה

100 נדבקים נוספים במושבה בתוך שבוע בלבד, פיקוד העורף נפרס ביישוב למשימות הסברה קצב ההתפשטות …

שינוי גודל גופנים