דף הבית > פוליטיקה > שרגא ברוש לפינטו: אתה יכול להבטיח לתושבים אזור תעשייה ואנחנו נממש

שרגא ברוש לפינטו: אתה יכול להבטיח לתושבים אזור תעשייה ואנחנו נממש

שרגא ברוש, נשיא התאחדות התעשיינים, התארח ביום שני בערב בבית משפחת פינטו לדיון על עתיד גדרה בתחום התעשייה, התעסוקה והמסחר. ברוש: ” סהר פינטו הוא האדם המתאים להיות ראש המועצה, אתה יכול להבטיח לתושבים אזור תעשייה ואנחנו נממש. אתם תדאגו לתהליכי התכנון והתשתיות ואנחנו נביא את התעשייה והחברות.”

עשרות תושבי גדרה והסביבה, מרביתם אנשי עסקים, התכנסו בערב יום ראשון לדיון בעתיד גדרה בתחום התעשייה, מסחר ועסקים בביתו של יו”ר הגדרתים והמועמד לראשות המועצה סהר פינטו.

ברוש מכהן כנשיא התאחדות התעשיינים ויו”ר הארגונים העסקיים, כיהן בעבר כסגן ומ”מ ראש העיר רמת גן, והוא שותף להובלת תהליכים כלכליים וחברתיים משמעותיים במדינת ישראל, כגון העלאת שכר המינימום, פעילות להגדלת קצבאות הזקנה, טיפוח אזורי תעשייה בפריפריה ועוד.

במהלך הערב ברוש סיפר לנוכחים על האתגרים העומדים בפני התעשייה בישראל, על הדאגה לעובדים ועל האמונה כי השקעה בעובדים משתלמת וגורמת לבעל המפעל ולתעשייה ולהרוויח יותר. ברוש סיפר על שיתוף הפעולה עם יו”ר ההסתדרות לשעבר במהלך להעלאת שכר המינימום, ועל הפעילות רבת השנים שלו מול משרדי הממשלה לקידום התעשייה במדינת ישראל. ברוש פרס את תפיסת עולמו בנוגע לחשיבות אזור תעשייה כמנוף לפיתוח ישוב כמו גדרה, והשיב לשאלות הקהל.

בנימה אישית, סיפר ברוש על ההכרות רבת השנים עם סהר פינטו, עוד מתקופת כהונתו של אריק שרון כראש ממשלה. ברוש שיתף את הקהל כי כבר אז סהר פינטו היה ידוע כאדם העומד על דעתו ומשכנע את הסובבים, מעריך את המצב וממליץ נכונה לראש הממשלה על דרכי הפעולה. ברוש אמר לקהל כי הוא בטוח שסהר פינטו הוא האדם המתאים להיות ראש המועצה בגדרה.

ברוש הבטיח למשתתפים כי התאחדות התעשיינים, בעידן סהר פינטו כראש המועצה, תעשה כל שיבקש אותה פינטו לעשות. ברוש פנה לפינטו ואמר: “אזור תעסוקה ואזור תעשייה המתאים לגדרה אתה יכול להבטיח, אנחנו נממש. אתם תבצעו את תהליכי התכנון ברמה המקומית ותדאגו לתשתיות, ואנחנו נדאג להביא את התעשייה ואת החברות.”

סהר פינטו אמר במהלך הערב: “החזון שלנו הגדרתים הוא ליישוב שבו התושבים ‘גרים עובדים וקונים בגדרה’. אזור תעשייה יאפשר לפתח את המושבה, להגדיל את ההכנסות ולהשקיע בתושבים. אנחנו נביא לכאן את התאחדות התעשיינים, את משרדי הממשלה ואנשי העסקים, נחזיר את האמון שלהם בגדרה, ונקים יחד את אזור התעשייה והתעסוקה שגדרה כל כך זקוקה לו”.

המפגש היה הראשון מתוך סדרת מפגשים שיזמו הגדרתים, בהשתתפות חברי כנסת ואישי ציבור, בנושאים השונים; חינוך, תרבות, תיירות ומורשת, דיור והתחדשות עירונית, ניהול מוניציפלי, ספורט ועוד. בכל מפגש ישתתף איש ציבור בכיר והמפגשים פתוחים לקהל הרחב.

זכויות יוצרים

בדוק גם...

תחרות ציורי בטיחות

מציירים בטיחות

פרויקט בטיחות בדרכים דרך האומנות לזכרו של גיא נזירי ז”ל הושלם בגדרה גיא נזירי נהרג …

שינוי גודל גופנים