דף הבית > חי מהשטח > שחקן אמיתי בגדרה

שחקן אמיתי בגדרה

ביום שני הקרוב, 28.8 בשעה 18:00 יגיע עודד קטש לאולם שוש בגדרה במסגרת פרויקט גילוי כשרונות של חברת ‘שחקן אמיתי’.

מוזמנים להצטרף בקליק לקבוצה ולהיות תמיד הראשונים לדעת!

באירוע ירצה עודד קטש, מגדולי שחקני הכדורסל הישראלי ושחקן עבר מוביל באירופה על מהותו של שחקן אמיתי, הערכים המובילים להצלחה והאתגרים בדרך.
כמו כן, ידריך קטש וסגל המאמנים הבכיר אימון דינמי על המגרש לפי חלוקת גיל ורמה ובקבוצות מצומצמות. צוות האימון ילמד מיומנויות לשיפור היכולות האישיות המתאימות לכדורסל המודרני.
האימון יכלול סבב תחנות עבודה כגון: קליעה, שליטה בכדור ועוד באמצעות עזרי אימון ואמצעים טכנולוגיים מתקדמים שימדדו בין היתר, מדדים אישיים של כל שחקן שיבחנו את התאמתם לתכנית.
לאחר האימון ואפיון השחקנים, השחקנים המתאימים יקבלו הודעה על כך תוך זמן קצר ויוזמנו להירשם למרכז בגדרה, שיחל את פעילותו בספטמבר בהובלת יניב גרין- שיאן ההופעות בנבחרת ישראל, קורי קאר שחקן ה-NBA לשעבר וזאב שיף- מאמן כושר בקבוצות ליגת העל לגברים ונשים.
אירוע פרויקט גילוי כשרונות הינו השלב הראשון בדרך להיות שחקן אמיתי- כרטיס הכניסה שלכם למרכזי פיתוח השחקנים- תוכנית פיתוח השחקנים היוקרתית והמקצועית בישראל!

שחקן אמיתי הוקמה כחזון במטרה לפתח ולקדם את ענף הכדורסל בישראל במספר מישורים: פיתוח שחקנים באופן אישי ומותאם הכולל שיפור יכולות אישיות טכניות וגופניות. מדובר בהכוונה לצעירים בדרך של אימון וליווי אישי מטובי המאמנים בארץ המתקיים בשיתוף מלא של ההורים והצוות. העצמת ופיתוח השחקן למעשה ממשיכה לפעול לאחר מכן בשדה הקבוצתי ולהעשיר אף את הישגי הקבוצה כולה.

מרכז המצוינות האזורי פועל בגדרה בסופי השבוע בשיתוף מלא עם האגודה והורי השחקן במטרה לקדם ולפתח את היכולות האישיות של כל שחקן ולתת את המעטפת הדרושה לשחקני כדורסל- ליווי אישי בתחום הפיזיולוגי, התזונתי והמנטלי.

הצוות המוביל הוא מבכירי הכדורסל הישראלי בניהם, דויד בלאט, המאמן המעוטר ביותר בכדורסל הישראלי והמאמן היחיד שאימן בליגת ה- N.B.A, עודד קטש וליאור ליובין, שחקן נבחרת ישראל בעבר וכיום עוזר מאמן במכבי ת”א ובנבחרת ישראל הבוגרת. הצוות המנוסה מעביר את הידע הרב שברשותו לשחקנים ולצוותים המקצועיים במטרה להתמקצע והגיע להישגים ברמות הגבוהות ביותר.

מחנות הקיץ של שחקן אמיתי מוכרים ומפורסמים, במסגרת המחנה יכולים השחקנים לשפר ולתרגל את יכולותיהם האישיות, ללמוד טכניקות חדשות וגם לשחק מול מחנות נוספים.

השנה תפעל התכנית בשנתה השנייה בגדרה במסגרת מועדון הכדורסל מכבי הבילויים גדרה.

ההרצאה מיועדת לשחקנים ולהורים, מתאים לשחקנים ושחקניות בליגת קט-סל, ילדים ונערים.

ההשתתפות ללא עלות ומותנה בהרשמה מוקדמת, ההשתתפות לשחקני מכבי הבילויים ללא עלות.
לפרטים והרשמה: 09-8844904, 054-3002631 , www.trueplayer.co.il

זכויות יוצרים

בדוק גם...

לזכרו

משחק הפתיחה של קבוצת הנוער של בית”ר גדרה יוקדש לזכרו של גיא שמחי ז”ל לזכר …

שינוי גודל גופנים