דף הבית > קורונה > רצף חשיפה נוסף במעון עלה מוריה

רצף חשיפה נוסף במעון עלה מוריה

מעון עלה מוריה לא מצליח להתאושש מהנגיף. משרד הבריאות הודיע על 11 מקרי חשיפה נוספים לנגיף בתוך כתלי המעון. ‘גדרה היום’ בכתבת מעקב

מעון עלה מוריה הוא מוקד ההתפרצות החמור ביותר באזור ומהחמורים במדינה. נכון להבוקר הכרנו במעון 27 מקרים של דיירים שנדבקו בנגיף ועוד 10 אנשי צוות שנדבקו. מתוך הדיירים שנדבקו הספיקו להחלים מרבית החולים אך תמר מטרני ז”ל, מותיקות הדיירים במעון, לא שבה מאשפוזה בבית החולים קפלן.

המכיניסטים לא נרתעים ומתנדבים

את המעון מתגברים מזה מספר שבועות כוחות נוספים המורכבים ממתנדבים מקומיים מבתי הספר בגדרה, מצוות מקצועי ששלח משרד הרווחה וממתנדבים אשר מגיעים לסבבי תגבור מהמכינות השונות ברחבי הארץ אשר שמעו על עומק המשבר במעון ונרתמו לסייע למרות הסיכון הכרוך בעבודה במקום.

עד כה התייצבו לסייע בעבודה במעון 4 מכינות שונות אשר גם זכו, כל אחת בתורה לארוחות חמות שהכינו באהבה רבה המתנדבים ומהמתנדבות במסגרת ‘חסידות גדרה’.

היום מפרסם משרד הבריאות כי במהלך השבועיים האחרונים, בין התאריכים 12/4 וכלה ב 22/4 התרחשה ככל הנראה חשיפה נוספת לנגיף בתוך כתלי המעון. בכל יום בין השעות 08:00-14:00.

רצף בלתי נגמר. 11 אירועי החשיפה החדשים כפי שהתפרסמו היום באתר משרד הבריאות

מעון אחד, 39 אירועי חשיפה

בצרוף המקרים הקודמים עומד מספר הימים במהלכם ארוע ארועי חשיפה לחולה מאומת בקורונה ל39 מקרים שונים.

ייתכן כי הפרסום מגיע בעקבות החשש שנבדק בימים האחרונים בדבר הדבקותה של אחת מהמתנדבות של מכינת תבור אשר סיימה לפני ימים אחדים את ההתנדבות במעון. אין מידע ממקורות רשמיים באשר לזהות הנדבק. יש להניח כי המתנדבים האחרים, אנשי הצוות והדיירים במעון אשר באו עימו במגע הוכנסו לבידוד מניעתי בהתאמה.

מההצלבה עם נתוני משרד הבריאות לגבי מספר תושבי גדרה הנמצאים בבידוד מניעתי מחשש להדבקות בקורונה, ניתן להבין כי אין בקרב החשודים כי באו במגע עם החולה המאומת תושבי גדרה.

הנקודה הכתומה. מפת אירועי החשיפה בגדרה ובה מעון עלה מוריה שכמעט ברצף מאז תחילת המשבר צבוע בכתום
זכויות יוצרים

בדוק גם...

שי אלעד

לכבודו

שי אלעד עם דיוקן הקדשה מרגש של ליאב אלוש ז”ל דיוקן אלוש. שי אלעד, אומן …

שינוי גודל גופנים