דף הבית > קהילה > צהוב בחוץ, אדום בפנים

צהוב בחוץ, אדום בפנים

בניגוד להגדרת היישוב כיישוב צהוב ברמזור הקורונה, הנחיות הרשויות מהיום מצביעות על החמרות מקומיות המתאימות יותר ליישוב אדום

שיטת הרמזור המתיימרת לאפשר שגרת חיים בעידן הקורונה על ידי הפרדה דיפרנציאלית בין יישובים שונים לפי רמת התחלואה החלה לתפקד רק לפני 5 ימים.

על פי הרמזור הוגדרה גדרה ברמת תחלואה צהובה ובהתאם החלה את שגרת השבוע עם מערכות חינוך מתפקדות, שגרת פעילות בתנועות הנוער וכינוסים חברתיים שונים שהתאפשרו בהתאם להגבלות הקורונה שתואמות את רמת התחלואה שהוגדרה.

עם זאת, על רקע התחלואה הגוברת בימים האחרונים, החלו הרשויות להצר את צעדי הציבור באופן מחמיר יותר מעל לרמזור הקורונה.

עד 100 איש בשטח פתוח. הגבלות הקורונה ביישובים צהובים כמו גדרה

עוצר תנועה

הבוקר התברר כי המועצה המקומית החליטה לבטל בבת אחת את כלל פעילות תנועות הנוער למרות שעד כה, בניגוד לחשיפה שגררה בידוד מניעתי לעשרות תלמידים במוסדות הלימוד, לא נדרש אף משתתף בתנועת נוער להיכנס לבידוד וזאת מאחר ויש הקפדה יתרה על בידוד וריחוק חברתי במהלך פעולות הנוער.

הפאב החברתי נסגר

הערב מתברר כי גם פעילותו הערב של הבילועם, הפאב החברתי הראשון בגדרה, בוטלה למרות שהפעילות המתוכננת עמדה בכל כללי הקורונה של יישוב צהוב.

האירוע לקראת ראש השנה אשר לקראתו כבר הוכנו המאכלים שתוכננו להימכר לציבור המבקרים ולאפשר את מפעל התרומה ‘כרובית’ שבכל שנה מניח ארוחות חג משמחות למאות רבות של משפחות שידם אינה משגת ארוחת חג בוטל בכאב לב.

מארגני האירוע עדכנו את התושבים שתיאמו מראש את הגעתם הערב גם כדי לנסות ולצמצם את הנזק למפעל ‘כרובית’:

“חברים יקרים,

עמכם הסליחה.

עקב התערבות המשטרה והרשות המקומית, האירוע שתוכנן להערב נדחה לבינתיים. למרות ההסבר שמדובר בפרויקט תרומה להאכלת כ- 300 קשישים לחג, ואשר אירוע זה היה המקור העיקרי למימונו. בקשנו מהמשטרה ומהרשות, מתווה אשר יאפשר את קיום האירוע, אך כפי שצוין, נעננו בסירוב. על מועד האירוע החדש תמסר הודעה בהמשך.

עזרתכם עכשיו חשובה מכל – על מנת שכל הקשישים שהתחייבנו להם יקבלו את ארוחת החג ניתן לתרום בביט שמספרו 051-5191297 ולכתוב עבור פרויקט כרובית

שלכם,הבילועם”

לא ייפתח הערב. הפאב החברתי ‘הבילועם’

האם הרמזור נופל?

בחלוף 5 ימים לפעולת הרמזור, נראה שהמתווה האמור, שמתרבים הגורמים השולחים בו ידם ומנסים למשוך אותו לכיוונים שונים בהתאם לנתוני הרגע, לא צפוי להאריך ימים.

המשיכו לשמור ולהישמר!

 

זכויות יוצרים

בדוק גם...

לזכרו

משחק הפתיחה של קבוצת הנוער של בית”ר גדרה יוקדש לזכרו של גיא שמחי ז”ל לזכר …

שינוי גודל גופנים