דף הבית > חי מהשטח > “עושים עלינו קופה!”

“עושים עלינו קופה!”

מחיר הקייטנות היישוביות בגדרה ממשיך להסעיר את המושבה

מחיר הקייטנות ממשיך להעסיק רבים מההורים העובדים בגדרה שלא מקבלים בקלות את קביעת מליאת המועצה כי המחיר לקיץ הקרוב לא יצומצם כפי שנדרש במחאת ההורים ובהצעות האופוזיציה.

ביום שלישי האחרון פסלה מליאת המועצה בהצבעת רוב את ההצעה ליישם סבסוד על תעריף הקייטנות הציבוריות שפורסם על ידי מרכז אופק. המועצה קבעה שהפתרון לנושא יתחיל ויסתיים בוועדת הנחות אשר תתכנס לדון פרטנית בהנחות למתקשים כלכלית לעמוד בנטל הקייטנות.

חלק מהתושבים בוחרים להימנע מחשיפת מצבם הכלכלי לחברי הוועדה, אשר מורכבת מאנשי מקצוע ומאנשים שאינם אנשי מקצוע בתחום. מכאן שההקלה הכלכלית הזו חסומה בפניהם. תקציב הוועדה צפוי לעמוד על פחות מחצי מתקציבה של אותה ועדה שכבר כונסה גם בשנה שעברה והקנתה הנחות מעבר להנחות הגורפות שניתנו לכל התושבים.

“אני קוראת לכל התושבים להצטרף אלינו…”

המחאה הציבורית בנושא ‘מס הקייטנות’, כפי שמכונה על ידי חלק מהתושבים ממשיכה. במהלך השבוע האחרון פרסמו רבים ברשתות החברתיות תמונה של שטר 200 שקלים המרמז על דרישתם להנחה בגובה ההנחה שניתנה בשנה שעברה. “עושים עלינו קופה” אומר הורה צעיר לגדרה היום “המתנ”ס כאן, שאמור להיות בשבילנו, התושבים, ולהתנהל ללא כוונות רווח, גוזר עלינו קופון ומעביר אתה הרווחים לכיסוי הוצאות אחרות שלא מעניינות אותי. כאן זה גדרה ולא צפון תל אביב.”

חברת המועצה בן בוחר, אשר את ההצעה שלה פסלה מליאת המועצה, יצאה אמש בפרסום לציבור. “נמשיך ונמצה את כל הכלים העומדים לרשותנו…אני קוראת לכל התושבים להצטרף אלינו בקריאה להורדת מחירי הקייטנות באופן גורף!”

 

 

זכויות יוצרים

בדוק גם...

רחוב מקרטון

רחוב חדש בגדרה

עשרות ילדים ומשפחות בנו יחד ‘רחוב’ מקרטון במסגרת פעילות החג ‘מושבה מקרטון’ רחוב מקרטון. עשרות …

שינוי גודל גופנים