דף הבית > חי מהשטח > סהר פינטו צפוי לנצח את הבחירות בגדרה בסיבוב הראשון

סהר פינטו צפוי לנצח את הבחירות בגדרה בסיבוב הראשון

השבוע פרסמה סיעת הגדרתים סקר אשר בוצע על ידי מכון סמית למחקר ואשר מביא את מערכת הבחירות בגדרה לנקודת רתיחה.

על פי הסקר נראה שמי שישב בראש המועצה הבאה, מועצה אשר תורכב מ15 חברים יהיה עו”ד סהר פינטו העומד בראש תנועת גדרתים. נראה שכבר כעת הוא מנצח את ראש המועצה המכהן בהפרש ניכר.

על פי הסקר, פינטו זוכה ל 44% תמיכה מתוך ציבור הבוחרים אשר החליט להגיע להצביע. מולו זוכה ראש המועצה המכהן שנהנה עד כה מאחוזי תמיכה ציבורית רחבים ל 40 % בלבד. התוצאות הן בגדר אכזבה עבור ראש המועצה אשר משקיע מאמצים ניכרים בשנה האחרונה בשיפור מראה היישוב על מנת להיזכר כראש מועצה שעושה טוב לחזות המושבה.

סהר רווח, המתמודד השלישי לראשות, נראה שלא מצליח להתרומם וסיעתו זוכה, על פי הסקר, למנדט אחד בלבד.

סביב שולחן המועצה, אשר יגדל עם הכניסה למועצה הקרובה בהתאם להיקף התושבים בגדרה מ 13 ל 15 חברים, צפויה סיעת הגדרתים לזכות במרבית המושבים. חברי סיעת הגדרתים, אשר מונים כיום 5 חברים, יתרחבו לכדי 7 נציגים במועצה. אחד הנציגים צפוי להיות עו”ד אבי דנקו אשר הצטרף באחרונה לסיעת הגדרתים ומייצג את ציבור הבוחרים הרחב מקרב שכונות עולי אתיופיה.

לצד הגדרתים וסיעת גדרה מתחדשת צפוי שלום אזרד מסיעת גדרה להגדיל את כוחו ל-2 מנדטים, ציון ידעי צפוי לשמור על המנדט הקיים בלבד, מה שיותיר את ניר בזק שהצטרף אליו מחוץ למועצה. גם יקותיאל תנעמי אשר שוב רץ למועצה במסגרת רשימת הבית היהודי זוכה ל4% תמיכה בלבד וצפוי למצוא עצמו מחוץ למועצה הקרובה.

בתמונת המצב הזו ואל מול הרשימות המתגבשות של הסיעות השונות צפויות במועצה הבאה 3-4 נשים בלבד לאייש את כיסאות שולחן המועצה. דורית בן בוחר, זוהר גוילי מסיעת הגדרתים וענת טל מסיעת בונים עתיד נראה שמבטיחות את מקומן במועצה הקרובה.

ברשתות החברתיות צפו ועלו ספקות שונות לגבי אמינות הסקר של תנועת הגדרתים. ניכר כי התוצאות והמגמות אותן משרטט הסקר לא נוחות למתמודדים האחרים אשר מאבדים גובה אל מול העלייה המתמידה של פינטו בסקרים.

סהר פינטו: “אני שמח מאוד על תוצאות. הסקר משקף את המציאות שאני מרגיש יום אחר יום, דלת אחר דלת, תושב אחר תושב. הציבור בגדרה צמא לשינוי, הציבור בגדרה כבר אינו תמים ומבין בדיוק במה דברים אמורים. אני שמח מאוד שיותר ויותר אנשים נותנים בי את האמון להצעיד את גדרה קדימה. הסקר הוא רק סקר. אנחנו נמשיך לעבוד באינטנסיביות וביסודיות כפי שעשינו עד כה. לא נשאיר אבן שלא הפכנו ולא נשאיר תושב שלא נגיע ונגלול בפניו את התכניות שלנו לעתיד גדרה. אני משוכנע שהמגמה המשתקפת כיום תמשיך ותתעצם. אני משוכנע שגדרה החליטה לעשות היסטוריה ! “.

זכויות יוצרים

בדוק גם...

קצים עם הנופלים

רצים לזכרם

חבריו לסיירת עורב של גיא שמחי ז”ל רצו את מרוץ הלילה של תל אביב יחד …

שינוי גודל גופנים