דף הבית > קהילה > אישיות ב’יוד’ מגדרה?

אישיות ב’יוד’ מגדרה?

גם מכון פרס לשלום מצטרף להערכה הגורפת לפעילה החברתית הגדרתית יובי תשומה-כ”ץ, הציב הולוגרמה בדמותה

יובי תשומה-כץ, פעילת תנועת הגדרתים וחברת המועצה לשעבר מטעם התנועה, היא יזמית ופעילה חברתית, בעלת ניסיון של עשרים שנה בהדרכה ובעבודה קהילתית. היא עבדה בתור רכזת מועדון נוער, מנהלת בית ספר שדה שורק של החברה להגנת הטבע ומפתחת תוכנית להכשרת מנהיגים צעירים בקרב נוער בסיכון. הרבה לפני ההערכה שבה זכתה ממכון פרס בהחלט אפשר היה לענות ‘יובי’ לשאלה האישיות במשחק ‘ארץ-עיר’. יובי היא חברת המועצה לשעבר היחידה בגדרה שיש על שמה ערך בויקיפדיה.

כיום יובי משמשת כמנחה בתוכנית מנדל למנהיגות וכיושבת ראש עמותת ‘חברים בטבע’, אותה ייסדה בשנת 2005, עמותה המקימה גרעינים של יוצאי אתיופיה וישראלים ותיקים בשכונות שבהן ריכוז גדול של יוצאי אתיופיה. את הגרעין הראשון ייסדה בגדרה שבה היא מתגוררת עם משפחתה עד היום.

לא נחה לרגע

יובי מפתחת את הפעילות בגינה הקהילתית באופן מגוון. באחרונה השיקה את פרוייקט מתגלה – מרחבי נשי רב גילאי רב תרבותי המתקיים בכל חודש בירח מלא, מפתחת תוכניות חינוכיות אקולוגיות חברתיות ביחד עם הרשת הירוקה ופיתחה את חוגי “חברים בטבע” לילדים מכיתה א-ו. יובי מזמינה את כל מי שרוצה לקחת חלק להצטרף לפעילות החברתית/ קהילתית שלה בתחומים נוספים.

תמונה יכולה לכלול: ‏‏טקסט‏‏

ההזמנה לערב ‘מתגלה’

מדליקת משואה

עוד לפני ההוקרה של מכון פרס לשלום היתה יובי למנהיגה הזוכה להערכה גורפת. לאות הוקרה על פעילותה החברתית נבחרה להדליק משואה בטקס יום העצמאות התשע”א, שנערך בסימן “ערבות הדדית”. באותה שנה קיבלה את פרס ראש הממשלה ליזמות, השנה אף זכתה בפרס מתנאל למנהיגות פורצת דרך של מכון ירוסלם.

בשנה האחרונה התפרסם ספר אשר נכתב בהשראת סיפור חייה, ‘עץ הסוכריות של יובי’. העץ אשר הופק בעזרת מימון המונים זכה וזוכה להצלחה רבה.

ליצירת קשר עם יובי – Fbnoffice@gmail.com

 

 

זכויות יוצרים

בדוק גם...

טקס יום השואה

טקס זיכרון יישובי לשואה ולגבורה יתקיים באולם הספורט רמון טקס יום השואה היישובי יתקיים ביום …

שינוי גודל גופנים